לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

על יציבות ואהבה


בחיים מצאתי שקט.
פעם השקט היה מצרך נדיר בי.
היום למדתי את אוצרות השקט.
אני כורה ממנו ומייצר זרים של רגעים.
אולי אצליח גם הפעם.
אני מנסה.

החיים שלנו היום הם בתנועה.
ללא הפסק אנו נעים בין ערות לשינה.
מנסים לייצב את רגלינו תוך כדי תנועה.
נדמה כי אין זמן לאמן את הגוף.
להסתגל.

רק לנוע.
לנוע.
כל העת.
אחרת ניפול ונתרסק.
ניפול ונידרס על ידי הנעים אחרינו.

וכל שאנו רוצים הוא להישאר על רגלינו.
לריצה הבאה.
להישג שממשמש ועולה מעבר לפינה.
לעוד ועוד.

אולי אני מקצין.
אולי אני מדבר מתוך גרון החיים שהיו לי.
אך הכיוון הוא זהה לכלכך רבים מאתנו.
לכלכך הרבה דפוסי חינוך ומשאת נפש.

יש ומגיעים לחוסר תנועה.
כבר השימוש שלי במילה חוסר שגוי.
לעמידה במקום.
לרגע.
להרף.
משום שנתקלים בקיר גדול.
או משום שכך בוחרים.
והעמידה הזו בחוסר תנועה מסוכנת לרבים.
לי היא הייתה מסוכנת מאוד.
היא העמידה את כל קיומי הפיסי והנפשי בשאלה.

מתוך המקום הזה חיפשתי עוגן.
נקודה ארכימדית מחוץ לעצמי.
כזאת שהייתה קיימת ותהיה, ללא תלות בי.
או בהיסטוריה.
מהנקודה הזו ידעתי כי אצליח לבנות מנוף שירימני למקום בו יש יציבות,
בתנועה וגם במנוחה.

למקום הזה קראתי אהבה.
את המנוף כיניתי אהבה ו- care.

מאז התרוממתי עוד ועוד ממי אפסיים.
מתהומות מחשך רטובי קירות שחורים.
היום אני כאן.
וירטואוז (נגיד ש) של החיים.
בתנועה או בעמידה.

לוחש מילות אהבה.
מצייר ציורי care.
משתגל עם החיים.
בורא את ילדי רוחי.

ותמיד אומר תודה.
היא האחרית
ולה הראשית.

ובתודה שלי טמונה גם סליחה.
בתודה טמונה גם הצניעות.
והדרך הלאה גם היא שם.

הדברים יצאו ממני בעקבות הפוסט שטליק אחשלי כתב.
תודה טליק
נכתב על ידי , 27/9/2006 20:24  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-1/10/2006 11:38



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)