לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

בנשש


תַּמָּה עוֹד שָׁנָה
שֶׁחוֹלֶמֶת אוֹתִי שׁוּב
פּוֹסֵעַ בֶּהָרִים

הפעם אני רק חולם.
מעל חודש שנפלתי עמוק אל תוך אי יכולת גופנית.
אי יכולת שהובילה לחוסר הנפש להתעורר.
רק להתכסות בשמיכה של חלום.

החלום שהלך והתמעט.
מציאות שהכל בה נהיה איטי כלכך.
הצעדים הכבדים שלא מסתיימים.
ספלי התה שדרשו מחשבה ותכנון במסעם מהשולחן לשפתיים.
מתווספים למטען הכבד של אנטיביוטיקה שנמסך בדמי.
שלושה שבועות של דלקת ריאות שגבו את מחירם.
את הריבית שילמתי ועדיין לא סיימתי עם הקרן.
מקווה שאלה ימים אחרונים.

אז אוכל לבחון את הנזקים.
את החומות שעלו בין העשבים.
הרבה עבודה.
מה שחיידק ריאות אחד מסוגל לעולל.

האור היה רחוק בימים קשים אלה.
האפילה הייתה בכל.
ושוב למדתי את תקוות החלום.

הוֹתַרְתִּי סִימָן
לְאִישׁ, עַל הַר שֶׁנִּשְׁאַר
כְּהֵד שֶׁנּוֹתַר

מזל שכך עשיתי והוא זה שנשא אותי, מפלס לי דרך בציפורניו הסדוקות.
לא ידעתי כי טוב שהשארתי את האיש שנותר,
ואת האיש אשר יבוא, מהאיש אשר שם.

אפילו שמשם שהייתי עלו
תְּמוּנוֹת נוֹף עָצוּב

עתה אני מנסה להתנתק מתמונות החורף האלה ולשוב אל חיי.
הן ימתינו.
הרי השבוע מצטלב לי החג האישי של חזרתי לחיים, עם חג החנוכה.
ואני מנסה לשוב.
אפילו שאני מאחר בשלושה ימים.
עדיף כך.
העיקר לשוב בשבוע הנכון.

אני שב גם בעזרת כל התגובות שרשמתם בבלוג.
והמיילים ששלחתם אלי לחיזוק.
ושיחות הטלפון שעודדוני.

הרבה אהבה ו- care קיבלתי מכם.
תודה לכם חברים טובים.

חג אור שמח
נכתב על ידי , 18/12/2006 23:45  
70 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-1/1/2007 14:00



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)