לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

ינואר 2007


יש מישהו שסופר שנים. הוא הגיע כבר ל- 2007.
וכמו הדגל שמונף לסיבוב האחרון במירוץ, ניפתח מיאוץ הסיכומים.
כולם מסכמים. משווים לשנה לפני. מקווים לשנה שאחרי.
ואני לא יודע לסכם. בדרך כלל אני לומד את הסיכומים של אחרים.
משאיר לחיים להראות לי את מה שהווה. ללמדני את מה שהיה.
לפתות אותי אל מה שיהיה.
אז היום אני פותח עוד שנה.
ולא, היא לא שנה אזרחית. היא השנה שאני מכיר.
בלוח השנה הזו שתולים התאריכים לפיהם חיי מתנהלים.
בחיי איני מבדיל בין חיי האזרחיים ואלה שהם לא.
(לא, אני לא יודע מה זאת שנה אזרחית...)
אך אני כן יודע את חיי. לפחות אני חי באשליה הזו.
אז אלה הם חיי. חיי שדות שמתנהלים לצידם של חיים אחרים.
שמשתלבים גם בחיי כמה קרובים אלי.
האחד בינואר מציין עבורי יום של התחלות.
עוד התחלה, כמו כמה התחלות נוספות שאני פוגש בכל שנה.
טוב לי להתחיל כמה פעמים.
הסיכוי להצליח גדול יותר.
להתחלה הזו אני לוקח את המיטב שיש בי היום.
את השימחה והאור והאהבה וה- care לחיים ולאנשים.
גם הצללים איתי.
גם הצלקות.
כל אלה מציירים את שדות במימדיו.
כי כזה אני.
היום ומחר גמכן.

שנה טובה לכם חברים שלי כאן.
שנה של הרבה אור.
של עיניים שמחות.
של חיבוקים נוגעים ומחברים וממלאים.
של צבעי אביב שמחים.
שנה של אהבה.
שנה של care.

שנה של חלומות חדשים.
שנה של עוד מהכל.

נכתב על ידי , 1/1/2007 19:49  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-11/1/2007 17:48



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)