לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

האמר במציאה


בזכות הטלפון. הכל בזכותו.
כבר הייתי שירות מודיעין תחנת הרכבת.
הייתי גם המסלקה של חברת ויזה.
אפילו לוהקתי כסדרן העבודה של סוכנות נערות ליווי.
והיום הפכתי לסתם סוכן מכוניות משומשות.
איזו הידרדרות...

הבוקר התחיל בנחיתתו הקבועה של אדום החזה בפאטיו.
משתתף בשימחת הבוקר שלי.
ולא חשבתי כי היום הזה יעמוד דווקא בסימן יונק הדבש (hummer).
מסתבר שלא יונק הדבש בא לביקור היום.
אלא האמר שונה וגדול. כזה שאני מקווה שאף פעם לא יחנה סמוך לביתי.

היום הפכתי לסוכן המכירות של מכוניות האמר משומשות בספרד.
מישהו שם את הטלפון שלי בראש חוצות האינטרנט.

הנה, תראו איזו הצעה אטרקטיבית יש לי עבורכם -
מכונית האמר H2 ירוקה, מודל 2005.
אני מבטיח לתת עודף מ- 50,000 אירו.
אני אפילו מבטיח זוג מגפיים מושך, כדי שתיראו טוב בהאמר.
מישהו מעוניין?



לא ידעתי שלכלכך הרבה אנשים יש חלומות האמר...
עכשיו אני יודע.
גם גיליתי שניחנתי בהרבה סבלנות...

כל שנשאר עתה לעשות, הוא להחליף את מספר הטלפון.
את אדום החזה, איני מחליף.
נכתב על ידי , 26/2/2007 19:50  
55 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעלה@ ב-28/2/2007 12:53



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)