לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

הכל צפוי והרשות נתונה


"הכל צפוי והרשות נתונה" אמר רבי עקיבא בפרקי אבות.

לא באתי הבוקר לדון בשאלה הקיומית הזו.

הבוקר אני עסוק בתרמיל הדרכים שלי.

רק רציתי לומר שאת חלומותיי אני שוזר במרחב שהוא בין לבין.

לא יודע אם הכל צפוי, אני משער שכן.

ולו ממבט סוקר את חיי שלי.

לאחר שאני מסיים את הסריקה, אני רואה שמעבר לאירועים הבלתי נשלטים של חיי, יש עוד ודי הרבה.

בולטים שם מימוש הרצונות והשאיפות שלי.

מימוש. כן.  הצלחתי לממש.

יש שם גם כמה חלומות שנשזרו לידי אריג שמיש לחיים שלי.

ובחלומות אני מתעסק היום.

אני יוצא מחר עם שחר לכתוב עוד פרק בחלום.

אולי אצליח לארוג בגד חדש שישמש אותי לחיים.

כולי תקווה שכן.

 

הרי הרשות נתונה!

* * *

 

עֶרְגָּה

 

בֵּין כְּמִיהָה לְגַעְגּוּעַ

יוֹשֵׁב סֶדֶק -

בַּמֶּרְחָבִים

שֶׁל פָּנַי שֶׁהָיוּ

 

גֶּשֶׁם - -

 

מִזֶּרַע עֶרְגָּה בּוֹעֶרֶת

מְגַשֵּׁשׁ נֶבֶט זָעִיר

מַבָּטוֹ

* * *

 

אני נוסע ואשוב בעוד כשלושה שבועות.

תשמרו לי על הבית

עם הרבה אהבה ו- care

  Foz do Iguacu
   Foz do Iguacu                             

נכתב על ידי , 27/4/2007 11:49   בקטגוריות מונגוליה שלי  
71 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-19/5/2007 13:45



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)