לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2004    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2004

שבת


בניי האהובים,
שבת חדשה נפרשה עלינו ומקומי נפקד מביניכם.
אני איתכם כל שבת וכל הזמן.
אתם איתי כאן ממלאים את ליבי בנוכחותכם הבונה, המאשרת אותי ואת קיומי.

שבת כאן לבד, היא חוויה בונה, ייחודית, אשר ברכה בצד העמל שהיא מביאה.
כל כך מוזר היום לפני השבת, כל כך אחר מימים רגילים וכל כך שונה מימי שישי האחרים, של שנים שעברו.

השקט שממלא אותי כאן חושף את פינותיי הרועשות, את השלווה המופרת של יומיום.
במקומו של השקט, תופס לו מקום ביום זה, חוסר השקט, הכבדות של היומיום.
פעם הם באו מחוץ לביתי.
כאן הם מתנחלים בי, ללא המראה והמגע שלכם.
מגע המקנה ביטחון.
מעניק שלווה כל כך נחוצה.

בעמל רב, הבנתי כי שבת כאן דורשת עבודה מיוחדת.
מאמץ מכוון, בכדי להביא מעט מקדושת השבת אל גופי, אל רוחי.
כגנרל מאומן אני יוצא למשימה.
להתכונן לקראת המלכה הקרבה והרוח הטובה שתחבר אותי איתכם.
אתם כאן עמי שלי.

מפנה את יום השישי.
מקרצף את כל הבית, ארונות, תמונות, מטבח, אמבטיה, רצפות, בגדים.
הכול.
כל דבר ודבר מקבל תשומת לב בכדי לחדשו לקראת השבת.
בכדי להביאה אל תוכי.
להיות כלי עזר לקריאה הפרטית שלי לשבת.
להביא מעט מקדושתה, מיופיה אל מעוני.

תמיד מזמין חברים לסעודת שבת.
מסורת שלי שיצרתי אותה כאן, בימים שכאלה.
מרים כוס יין עם ברכה של שבת.
לאחר מכן, מתיישבים לארוחה, כמו זו של אתמול.
דגים ממולאים, סלט כבד, צלי בשר בזיתים, וקומפוט שזיפים ותפוחים.
ארוחה יהודית כהלכתה, פרי יצירתי.
ארוחה שמזמינה גם את אמא ואבא אשר זיכרונם שמור עימי.

שמח על החברותא, על השלווה שנסוכה בכל.
על השבת שמגיעה כמו מזון טוב לשכון עמי.
השמחה מתוקה והלב כל כך נרגע מכבדות הימים ומדאגות היומיום.
תמיד אני נהנה מביצוע התכנית של לפני, מהשבת המגיעה ומהתוצאות.
מנוכחותכם.
מנוכחות אמא ואבא.

מגיעה השבת למעוני ואני חש שהיא כאן לתמיד.
אם אהיה פה או לא, הבאתי את השבת לכאן.
לכבודם של חבריי, בניי, זוגתי, עמי.
תחושת קירבה כזו לעמי.
למורשתי שהיתה פה ומחפשת הכרה וקצת תשובה.

בניי שלי, אני מאחל לכם שבת טובה ושלמה ושמחה.

שבת ממני אליכם, אהובי המופלאים, שבת של התחברות והתחזקות.

ממני, החסר אתכם כאוויר הטוב.
נכתב על ידי , 26/6/2004 11:29  
63 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-27/1/2008 21:31



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)