לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

למה ישראל?


תודה לך שצה-לארוצהקישור- שהעלית את השאלה.
אוף, איך שאני עלול להסתבך כאן.
כבר עברתי מיתקפות טרולים על היותי מחוץ לישראל.
אך אני אקח את הצ'אנס...

'למה ישראל' דומה בצלילו ל'שמע ישראל'.
כמעט אותה המנגינה.
האחד טומן בחובו יומן מסעות של דורות ומיליונים.
השני גמכן ועוד הרבה יותר.

המחשבה של לחזור לא מרפה.
החיפוש הוא לא אחרי שכנוע ומילות קוד.
לומר כאן הבית או זו המולדת, או עברית רק בישראל ועוד כהנה וכהנה.
כולנו מכירים.
כולנו יודעים.

אנחנו כלכך טובים בלפרוט את האנחנו הכי טובים.
האנשים הכיטובים.
החברויות הכיטובות.
התעשיות המתוחכמות.
אז למה שזה מגיע ללמה בישראל, מגיעים שוב לסיסמאות?

לא, אני לא מחפש שכנוע.
אני מחפש ראייה.
ראייה של חיי היומיום.
חיי חברה.
חיי מישפחה.
כלכלה.
לא של קודים וסיסמאות.
לא בסגנון של "רק בישראל".
לא של אמירות אשר רק מי שחבר במועדון מבין.

בסגנון מקרב.

אפשר לצאת מנקודת הנחה שקודים וסיסמאות אני לא מבין.
אני יודע אותם.
אני יכול לדקלם אותם.
לא מבין אותם.
אפילו שאני נושא תעודת חבר במועדון מאז שהוא הוקם.

למה בישראל עבורי, זה הרבה יותר משמע ישראל.

אם למישהו יש תגובה של מעבר לקוד וסיסמא,
נורא אשמח לשמוע.

מבטיח לא להתנצח.
כי הרי אני אוהב את ישראל.
אפילו שמעט בעייתית מערכת היחסים בינינו.
ואני מחפש דרך לשפר אותה.

תודה.
נכתב על ידי , 15/6/2007 09:46   בקטגוריות חברים  
100 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-18/6/2007 16:46



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)