לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2004

בוגנויליה


דברים של לפני

זהו קטע לא קל.
היו עדינים.
חלק ממסע ניקיונותיי.

לא קל היה לי לשים את הקטע פה.
ובכל זאת.
חייב אני.
לי.



מסע.
מסע של 12 שעות במעלה ההר.
מסע של קריעת נערוּת אל עבר פיכחון נורא.

אור ראשון מפציע.
קרב נורא של אש ושינאה.

בשלהי הקרב, כשהכל כמעט גמור.
כשהזעקות נוראות ומחרישות את הלב.

אז.

מתייצב מולי קצין סורי.
משום מקום.
חמישה מטר בינינו.
אולי פחות.
מוות מול מוות.
קצין מול קצין.
שריד אדם מול שריד אדם.

עם בשורת מוות בצורת אר.פי.ג'י.
הוא מחייך אליי בקו דק של מוות חיוור.
כולו דם וקישוטי רקמות.

ואני מכונה.
רואה ולא נע.
מוקסם מיצירת המוות שלפני.
יודע כי מותו קרב.
כך גם חיי שלי.

הוא מטיס את פגז המוות אל חיי.
אני יודע שאין חיים.
אין חיים מפגיעה ישירה של אר.פי.ג'י.
רק לוע של כדורגל נישאר.
ראיתי זאת רק כמה ימים קודם לכן.

אך אני נהנה ממשחק המוות.
וסוחט שיעול ארוך מהמאג שלי.
תופר את המוות מולי בחליפת ראויה.
עם קישוטי רקמות נוטפות.
עם עצמות מתפצפצות בשיר המוות.

אחר כך סיפרו לי שהאינסטינקטים שלי הצילו אותי.
סיפרו לי שהנחתי את קת המאג במעופו של הפגז שנורה אלי.
המכה בקת, הסיטה את מעוף הפגז.
הקת חדרה וחרצה את חמאת רקמותיי.
מיץ חיים ברסק עצמות.

חייו של הקצין עזבוהו בכל צווחה.
צווחת שטנים ונשמות.
אין כקול הזה בכל העולם הממשי.

אני זוכר התקפלות אל תוך ענן סמיך וסגול.
אל שקט חדש.
אל שדה חיטה עם בוגנוויליה זהובה.
נאחז בגבעוליה.
חש בקוציה ויודע.
חיים ננעצים בי.
וחושך.

כך נשזרים חיים במנגינות מוות.
רק בוגנויליה זהובה נותנת אחיזה.
אומרת לנער בלבן.
לבן אתה ברחובה של אהבה.
אני אביאך.
אני אזהיב יומך.
האחז בי ותדע.
נצור קוציי ודמי ישקך.

לאיטי למדתי.
לאיטי הקשבתי.
לאיטי נתתי לה לזהובה.
מקום.
מקום לפכות חיים בתוכי.
להשקיט צווחות שטנים.

מסע.
מסע ארוך.
יצירת ענף ללא כאבים.
ענף מוביל חיים.


דברים נוספים

הקטע הזה.
יותר מכל מה שאוכל להסביר.
להמחיש.
מתאר קיומה של בוגנויליה בחיי.
מסביר את רשימת שירי תחת שירת בוגנויליה.

פרח חיי.
צמח חיים.


בוגנויליה של DassTa

תודה לך יקירה.
נכתב על ידי , 28/7/2004 19:45   בקטגוריות נערים בלבן  
95 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   11 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פרח בר ב-27/9/2006 19:56



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)