לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

רחצה


מחלקה לטיפול נימרץ לבבי. רק חמש מיטות ובאחת מהן אני שכבתי. אחות צמודה לכל מיטה 24 שעות ביממה. המבקר במחלקונת הזו מגלה ריחות בית חולים וחמישה חולים כבולים למיטותיהם. מול עיניו עולים ריחות של מסכנות עם קורטוב של מוות השרויים בפינות הניקיון של המקום.

אך יש שם גם חיים. יש שם רגעים תוססים של הרבה אהבה וחמלה.
כמו אותם רגעים של רחצה.

כל שש שעות היו באות שתי אחיות אפריקאיות לרחוץ את גופי ולסוך אותו בשמנים.
הו, כמה ציפיתי לרחצה הזו.
גם משום הכיף של רחצה בארבע ידיים מאומנות ומלאות באהבה וחמלה.
אין כמו אחות אפריקאית. היא נותנת את כולה לחולה עליו היא מופקדת, או שכך הן נבחרות עלידי בית החולים. לא ממש חשוב. אני נהניתי מהעונג שלא היה צפוי.
אלה היו גם רגעי חופש בהם היו משחררים את ידיי וצווארי אשר היו קשורים ואיפשרו לי רק יכולת תימרון קטנה מאוד.
העונג היה רב משום שלא היה בו מין וארוטיקה בכלל. החמלה והאהבה שהוענקו לי היו הרבה מעבר לכך. היה שם רצון נכון להבריא אותי ולשמח אותי. בעדינות אינקץ של ארבעה זרועות חזקות ועדינות. עם ריחות אישה שאפפו אותי מכל עבר. ברור היה שכדאי לי להבריא ולהשיב את כוחותיי. כלכך הרבה יופי הן סיפרו לי בכל רחצה שכזו. ארבע פעמים ביממה. ובכל שש שעות חשתי שאני מסוגל לספוג מהן יותר מאשר בפעם הקודמת.
חיים החלו לפכות מעומק הרקמות שאפפו את עצמותיי.
במיוחד כאשר אֶלְווָה הייתה מגיעה לרחוץ אותי.

מהר מאוד למדתי את הציפייה לאֶלְווָה.
אחרכך גם למדתי שהיא נסיכת קוֹסה Xhosa ואולי משום נסיכותה היפה אני גם מצפה לה.
לא, היא לא הייתה צעירה כבר, אך יופייה היה מתוח היטב על גופה ועיניה גילו עולמות מזמינים כלכך.
היו לה כבר ארבעה ילדים ועדיין היא לא נישאה.
מצפה לאיש שתואר הנסיך יהלום אותו.

כאשר הייתה מגיעה אלווה לרחוץ את גופי, היא רקדה ושרה סביב המיטה שלי. אחרכך כבר לא התפלאתי איך היא למדה להקשיב לשרירים הקטנים שמתחת לעורי, ולהיטיב אותם בליטוף ועיסוי. היא ידעה שאני נהנה מריפרופה סביבי את ריחותיה ושיריה.
היא ידעה עוד דברים רבים.
הרי נסיכת קוֹסה היא...

כן, אני יודע שבאים לבקר חולה במחלקה לטיפול נימרץ, לא בדיוק חושבים שהוא יכול כך להתענג. כן, אני יודע שכאשר משלבים איש עם שתי נשים שרוחצות אותו בטיפול נימרץ, לא בדיוק חושבים שמתקיים שם עונג כלשהו. אני שהייתי שם, יכול לספר לכם שיש הרבה רגעי עונג לאיש ששוכב שם עקוד במיטה, בכדי שלא יפגע או ייפגע מאחד מהמכשירים הרבים שאופפים את גופו. עולם מלא של תחושות ורגשות. שירים שהוא כותב. שיחות שהוא מנהל במילים כתובות ושאינן כתובות. בגוף ובריח.
ומזל שכך היה, כי הרי כל אלה הגדירו את רצוני לחיות.
את היכולת שלי לשתות שוב שימחה ואהבה.



נראה לכם שהפיל הזה ורדרד מעט?
אם כן, נא לא לגעת!  הוא של רמה
נכתב על ידי , 4/10/2007 22:33  
62 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-7/10/2007 21:06



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)