לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

100 ימים


הבוקר קיבלתי ברכה באימייל ליומלדת 100 ימים ללא עישון.
בדקתי ואכן, 100 ימים חלפו.

רציתי לומר שבלי להרגיש חלפו להם 100 ימים ללא עשן וללא עישון.
רציתי, אך גם רציתי לכתוב את האמת.
והאמת היא שספירת השעות והימים הראשונים הייתה כמו היתדות שלמדתי לאחוז בהם בדרך לאוויר ההרים הצלול.
יום אחר יום, יתד ועוד יתד.
גם היום אני ניזכר עדיין (לעיתים רחוקות) בסיגריות שהיו, בעיקר בסוף ארוחה טובה או ביקיצת אחר צהריים מזדמנת.
מרוב האירועים שהיו מלווים באוטומאט הדלקת הסיגריות נפטרתי כבר.
עתה אני יכול לומר שאיני סופר את הימים.
כבר לא מסמן V על כל יום שעבר.
עתה אני מעשן לשעבר.

זה התחיל עם ספרו של אלאן קאר שמציע לכל רוצה ושואף את "הדרך הקלה להפסיק לעשן". קראתי את הספר בעיון פעם ועוד מחצית הפעם ולא מצאתי בו את האשנב עבורי. לא מצאתי שם את הדרך הקלה להפסיק לעשן.
לעומת זאת כן הבנתי בבירור שאני לא יכול לאפשר לעצמי חיים עם סיגריות. אני פשוט מסכן את חיי. לפי אלאן קאר, זו אינה הדרך הנכונה להפסיק לעשן.
עוד אני מפשפש למצוא מהי הדרך הנכונה עבורי וחיי קרסו להם.
אומנם מסיבה אחרת לגמרי, אך מערכות חיוניות בגופי קרסו והמחישו לי כמה מסוכנות הסיגריות לקיום מתמשך שלי.
הפסקתי לחפש את הדרך הנכונה או הקלה להפסיק לעשן.
פשוט הפסקתי והפסקתי גם לעשן.
הפסקתי וזהו!
ביום אחד החלטתי שאני מעשן לשעבר.
בכדי לסייע לי תליתי מול עיניי את הידיעה שאין דרך חזרה.
כי אפילו סיגריה בודדת שתמצא אותי שורף את תוכנה לקירבי, תשיב אותי לממלכת המעשנים. כן, את התובנה הפשוטה הזו לקחתי מאלאן קאר.
תובנה ששומרת עלי מכל משמר.
שמאפשרת לי לנשום בקלות.
שהביאה אותי לניקיון חדש.

מכאן נפתחת דרך חדשה לגמרי.
דרך שבוחנת באור חדש מה ניכנס לפי וכמה.

נכתב על ידי , 25/10/2007 11:50  
111 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-6/11/2007 12:09



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)