לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

ציפור נפשי


דווקא בימים אלה מתחילים לשוב אליי מראות מלפני כמה חודשים. באותם הימים שכנראה הייתי קרוב לסף החיים. אולי כי אנשים טורחים עתה לבוא ולספר לי על איך נראיתי אז ומה גורל גזרו עלי הרופאים.

אני זוכר את הקולות של הימים הטרופים האלה וגם חלק מפירוש הקולות האלה. אך הייתה איזו מחיצה בין המקום שבו הייתי לשאר העולם סביבי. העיניים שלי שסירבו להיפתח. האצבעות שנשארו דוממות. כלום לא זז בקיפאון הזה שהייתי שרוי בו. אני ניסיתי להזיז, ועוד איך ניסיתי להפשיר. משהו, ולו הקטן ביותר. לשלוח איזה אות חיים - אות הכי קטן לעולם שמחוץ אלי. למבקשים לדעת את קיומי. לא וויתרתי. אני זוכר ששוב ושוב ניסיתי, אפילו שידעתי שאין לי את המפתח הנכון שיניע את המנוע הזה. אך גם ידעתי שאני עדיין בחיים. בבירור ידעתי. יכולתי לשמוע וגם להבין כמה מילים. כל עוד שמעתי את האנשים וחשתי במגע ידם החם הייתי בטוח שאצא מזה. כך ידעתי. וכך באמת היה בסופו של דבר. מהמקום הזה שבו הייתי, אני מודה היום לכל מי שדיבר אליי ונגע בי. לכל מי שלא איבד תקווה. כי תקווה היא שם המשחק והתקווה הזו היא אשר שמרה עלי גם בצד ההוא של החיים.

היו מראות וקולות של החיים שהיו. מהעבר הרחוק ועוד יותר מחוויות שעברתי סמוך לאירוע הקריסה. אחד המראות שחזרו אליי אז, היה של אותו אורג קטן שהתרוצץ בגינתנו הלוך ובונה את ביתו לאביב הממשמש ובא. אנלאיודע מדוע דווקא המראה הזה הוא אשר התרוצץ בי. נו באמת, וודאי שאני יודע. תמונות האורג מהגינה הביאו אותו לתוכי. הוא התרוצץ בי, בונה את קינו (קיני) לאביב. תמונה משיבת נפש עם ההכרה שהוא בונה גם בי את האביב שמחכה מעבר לפינה לאות הנכון לפרוץ למרכז ההוויה. מאוד מאוד נאחזתי בהוויה הזו בחוויה שתהיה לי באביב. שאני אחיה.

כך אומנם היה. ולא היה איש שמח ממני להודות ולשבח את החיים על החיים שניתנו בי שוב. לציפור הקטנה הזו חלק לא קטן שאני כותב כאן היום מילים.
ציפור הנפש שלי.
משיבת נפשי.

מה הפלא שהתאהבתי באפריקה בציפורים...

אני מנסה להעלות כאן את הקליפ.
אפשר עדיין להקשיב לשירת האורג, למרות רעש הרקע שבא מהרחוב.
נכתב על ידי , 29/10/2007 18:35  
66 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-6/11/2007 12:05



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)