לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

פוסט על בטן ריקה


אתמול יצאתי מהבית נימלט, מעבר לקליפות היפות שאני יודע לצייר.
אם שם הקליפות, בחוץ אמצא את תוֹכִי. הרי בלילה הוא לעיתים משתחרר מהשלשלאות שאני מקפיד כל לילה להדק היטב לזרועי. הוא מתוחכם כמו גירית דבש אפריקאית.

יצאתי מהבית בכדי לחפש אותו.

מְהַלְּכִים בִּשְׁלִישִׁיָּה
אֲנִי אַחֲרָיו
הוּא אַחֲרַי -
אֲנִי בְּבֶטֶן רֵיקָה.
הַנְּשִׁיקָה תִּהְיֶה טְעִימָה יוֹתֵר
עַל בֶּטֶן רֵיקָה.


אך על מה אני מדבר, הרי אני צועד בינו לביני ורואה רק אותי.
את איננה כאן.

אני הולך במסלול קבוע, כמו שהוא הולך. הוא מחפש את המזון שהוא כלכך אוהב דווקא באותם הבארים שאני לא מסתדר בהם. אך הפעם התמדתי במסלול. ארבעה בארים שיזכו לביקור שלי. מוזר איך בכל פעם שאני מחפש אחריו אני זקוק לאותה מנת אומץ. לא כי שם מחכים לי אויבים גדולים, אלא ששם אני עלול להיתקע דווקא בזרועות אהובות, ולא אצליח יותר להשתחרר מהן. כי אולי לא ארצה. אהה, זה האומץ של להיות. של להפוך את העלול לעשוי. אני חסר אומץ שכזה בימים האלה. האם באמת היה בי האומץ הזה פעם או בכלל? לא יודע, אך עתה האומץ הזה נטשני. לקח ממני חופשת שבתון. הוא ישוב, ובינתיים, אני הולך לחפש את תוֹכִי שנמלטו בלילה.

בבאר הראשון התיישבתי בפינה שצופה לשתי הכניסות. כדי שאוכל לראות כל מי שיהיה בצאתו ובבואו. כך גם בבאר השני והשלישי והרביעי. אף דמות לא הזכירה לי אותו. כלום. הפעם הוא כנראה עשה לי תרגיל מתוחכם. ובכל זאת יכולתי לראות את שרידי ביקורו בבארים. בכל אחד מהם ראיתי את חיוכו שנטע מבטו במישהי. נגעתי בחיוך, רק כדי לחוש שהוא היה כבר קר. מספיק זמן חלף מביקורו והחיוך התקרר כבר לידי מתיחת שפתיים נעולה. הפך לעוד חיוך בבאר ספרדי. לעוד זר שמנסה למצוא את תוכו ולוּ במחיר תחפושת ספרדית.

שבתי הביתה בבטן ריקה.
נכתב על ידי , 19/11/2007 18:01  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סמדר ב-23/11/2007 09:14



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)