לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

סובלנות


הנושא החם ,הדליק, אותי, כמובן.
בטח. הרבה יש לי לומר על זכויות המוגבלים.

סוף סוף יום למען הקהילה אליה אני משתייך בדם.
היום הבינלאומי לאנשים בעלי מוגבלות - International Day of Disabled Persons.
ריבוי גירסאות יש לכותרת של יום הזה.
בכדי לדעת במה מדובר באמת, הלכתי כדרכי בחיפושים ובקודש וגיגלתי.
ובינגו.
מצאתי דף שמרכז את כל ימי הזיכרון שהאו"ם הכריז עליהם כבינלאומיים וכחשובים לזיכרון האנושי.

פחד.
רבע מהשנה כבר תפוס.
אם יש מישהו שרוצה יום כדאי לו למהר.
מסתבר שדצמבר הוא אחד מהחודשים המבוקשים ביותר.
המצב בכי רע.
מתוך 20 הימים הראשונים תפוסים כבר 11 ימים.
בערך כמו הימים הנוראים.
חייבים להספיק ולמהר ולבקש מחילה לפני החופשה המשפחתית הגדולה.

גיליתי כי אנו המוגבלים, תקועים בין יום ביטול העבדות (אתמול) ליום המתנדב הבינלאומי (מחרתיים). מזל שקיבלנו יום נוסף לפני שאנו יורדים מהמדף למען המתנדב. גמהוא לא יחזיק מעמד יותר מיומיים בזיכרון הבינלאומי לפני שנעלה על נס את התעופה האזרחית. וכו' וכו' וכו'...
בזווית העין ראיתי כי היום נגד אלימות כנגד נשים ויום האיידס כורכים באהבה את יום ההזדהות הבינלאומית למען העם הפלסטינאי.

עוד רבות ונצורות בדף הזה.
מומלץ להתעמק בו...

אך מספיק להיות ציני.
אפשר לשוב ולהיות נכה.
הציניות הרי היא בילטאין בחיי הנכה.

נכה, איזו מילה איומה.
ככה היא נתפסת בראש שלי.
אך היא מקובלת בשימוש הישראלי.
אנלאיודע איזה מילה טובה יותר.
הרי כל המילים מזכירות לך שאתה לא מסוגל.
שיש אין לך איבר אחד או יותר, עם יש אין לך יכולת אחת או יותר שחסרים לך, או מדלדלים לך.
חסרי שימוש.
מיותרים.

זכויות.
יש שמחפשים זכויות מדידות בכסף או בשווה כסף.
אני מחפש זכות להשתייך, גם אם אני כבר לא יכול לחלוטין להיות שייך.

אני סבור שאני בעצם מדבר על סובלנות אנושית.
סובלנות מקנה את הזכות ששום הטבה לא יכולה להעניק.
מהצד הזה של המשקפיים (שלי), זו היכולת לקבל את הלאיכול,
גם כאשר ברור לחלוטין שהוא אינו יכול, אפילו שהוא נראה מאוד יכול.

רק כאשר הוא (הלאיכול) שב לביתו וצונח לכורסא,
רק אז יכולים בני ביתו לראות כמה שהוא לא יכול.

תהיו טובים, יש שם מישהו שזקוק ל- care שלכם.
נכתב על ידי , 3/12/2007 11:19  
66 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-11/12/2007 10:59



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)