לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

ניסים נפלאות ותשואות


השבוע גשרו גושרי חצי האי האיברי את הגשר הכי חשוב בשנה.
הגשר של חודש דצמבר, כך הוא מכונה כאן.
הגשר שניבנה ברוב עמל בכדי לחבר את יום החוקה הספרדית (6 בדצמבר, תחליף יום העצמאות) ליום ההתעברות הטהורה של מריה (8 בדצמבר). גם כאשר ה- 8 בחודש יוצא בשבת, עדיין זה הגשר החשוב של השנה.

ואני, כמו כל העם השוכן בחצי האי האספמי, יוצא לדרכים.
הפעם לא אעלה להרים האהובים, אלא אטה ללון בביצות מלאות בציפורים.
עם עוד חמישה מאנשי שלומי, אני אנדוד לי ואספר בתמונות ספארי מבוייץ.

להתראות בשבוע הבא...

לחג חנוכה, אני מאחל לכם שבבתיכם יהא הרבה אור,
וניסים שזאת האמונה,
ונפלאות שזאת הדרך
ותשואות שהן התוצאות.

אני ממשיך את ברכתי לי וכל מי שרוצה להצטרף:
שֶׁהֶחֱיָנִי בֶּאֱמוּנָה וְקִיְּמַנִי בַּדֶּרֶךְ וְהִגִּיעָנִי לִתְשׁוּאוֹת

כך בעיניי.
כי כזה אני...

כך אני מאחל ומברך כל אחת ואחד מכם,
חבריי ואהוביי.

שיהיו ימיכם מלאי אור, אהבה ו- care.
ושתהיו טובים כמנהגו של טליק אחי ורעי.

מצאתי חנוכייה מאירת עיניים שתאיר את ביתי שכאן עד לשובי.
אלואה פורחת עם ציפור הזהבן המשמשת את אורה החם.

נכתב על ידי , 5/12/2007 10:34  
75 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-13/12/2007 20:21



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)