לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

סבת סלום


אני נכנס לחדר שלה.
היא שוכבת במיטה.
חיוך של תרופות מרגיעות שפוך על פניה.

אני: בוקר טוב אבואלה.
היא: אין לך ארוחת בוקר בלב?
תרגום לשפתה הפנימית: אין לך אלוהים בלב, שלא הבאת לי ארוחת בוקר?
אני: הולך להביא לך ארוחת בוקר.
היא: אתה עם הראש המלא בדיות שלך...

לאחר זמן...

היא: סבתא שלי כועסת עליי.
אני: ??
היא: כי עתה יודעים כולם כי אני גם אמא וגם אשת איש לאותו אדם.
אני נבוך ומפוחד: סבתא שלך?
היא: כן, בלילה, היא הופיע כועסת מאוד.
אני: טוב, כבר כתבתי ותיקנתי.
היא: עדיין לא. כשתשוב הבייתה אתה תכתוב.
אני: סבתא אמרה לך כך?
היא: היא קראה לי מה שכתבת.

חדים לי לפעמים החיים כאן עם הנשים החזקות האלה.
הן לא זקוקות לטבעות.
הן כאלה.
ואני האיש לומד לאיטי מהי עוצמה של אישה.

אני רוכן אליה לנשק את מיצחה.
אני: מבטיח שאכן כך יהיה.

היא: אתה לא רואה כי כאשר אתה מנשק אותי אני עירומה?
אני: ??
היא: חיבור מפשיט את הכל בין שניים.
אני: ללכת?
היא: לא, רק תשאיר אותי לבושה עתה.

נכנסת כוח העזר ומביאה ארוחת בוקר ריחנית.
אבואלה שכחה מקיומי וכל כולה בריחות ובטעמים שעוד מעט תחגוג.

אני זורק לחלל: להתראות.
ברור לי שקיומי הפך שקוף עתה.
אני פונה לצאת.

לפתע שומע: סבת סלום.
תרגום: שבת שלום (אין שׁ בספרדית)

אני נבלם בתדהמה.
היא אמרה לי שבת שלום בעברית.
לא ידעתי שהיא יודעת את המילים.
פעם ראשונה שכך אמרה לי.

אני נפעם.
איזו אישה.

אני פונה לאחוריי, מביט בה.
היא שקועה כבר בטוסט טבול בשמן זית.

עטוף, אני יוצא ויורד למגרש החניה.
מרוגש אני.
העולם מחייך הבוקר.
דרך דמעה מתגלגלת.

שבת שלום.
נכתב על ידי , 3/9/2004 11:27  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-17/11/2004 10:43



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)