לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

לָנִיפּוּ


אתה יודע, בשנה שחלפה הייתי כמה חודשים באפריקה.
לילה אחד, התעוררתי למראה הכי עשיר בכוכבים שראיתי בחיי.
בלילה הוא כאשר שכבתי שם תחת כיפת השמים היית איתי.
חשתי אותך שוכב לצידי מתרפק ומכורבל בי.
בבוקר לא ידעתי אם חלמתי או באמת באת לבקר אותי.

אתמול בלילה נדדה שנתי ובשעה שלפני זריחה עליתי לגג לחוש כוכבים, ונזכרתי בלילה ההוא.
זה עושה לי טוב שאתה מלווה אותי בחיי.
לא, אתה לא מרבה להופיע. רק פעם או פעמיים בשנה.
אך כל זמן שזה נימשך, אני יודע שיש לך נוכחות במקום אחר.
הידיעה הזו מאוד מאוד מנחמת ומשמחת, לדעת שאתה לא רק זיכרון מהבהב כל ט"ו בשבט.

אתה בטח יודע, כי עדיין יש אנשים שחיים 16שנים עם כאב לכתך שחופר וחופר בהם.
קשה להם עם לכתך והם וודאי שלא מוצאים הקלה שבחרת ללכת דווקא ביום שבו נוטעים תקוות.
ביום הזה בחרת לגדוע את עץ חייך.

אני כבר למדתי לכבד את לכתך.
ביום הזה אני פשוט איתך. תמיד.
לא משנה היכן, אני תמיד איתך.
ביום בו כולם חוגגים התחדשות אני איתך.

אני מתייחד מול התמונות שלך.
ביום הזה התמונות פותחות לרווחה את בית חייך הריק.
האדום באוטו גוֹגוֹ שלך, כאילו רק אתמול אביך צבע את הטופולינו בשבילך.
והירוק של עץ השיטה המחובק שלך, היום ירוק יותר. במיוחד בשבילך.
הכי אני אוהב להביט בך ילדון מתגלגל בצחוק הפעמוני שלך על השטיח.
אני מביט בתמונות שלך לני ואתה כלכך צעיר.
באמת אתה כבר בן 38, אך תמיד תמיד גבר צעיר ושקט ויפה בן 22.
ילדיי שלי, שניהם כבר עברו את גילך.

כאשר אני מגיע לתמונות שירותך הצבאי, אני יודע שעוד מעט יגיע הזמן להיפרד.
ממך ומאהובותיך שלא זכו להכיר אותך.
ומילדים שלא זכו בחיבוק הכי חם בעולם שידעת להעניק.

עוד מעט אני אקום ובלי להביט אחורה לריק של ביתך, אני אפרד ממך לעוד שנה.
כי כך בחרת לני אהוב.

היה שלום לָנִיפּוּ אהוב.
מקווה שבמקומך שלך, אתה מחייך.
אולי נוטע עצי שיטה שאהבת.
אולי מחובק נכון.

נכתב על ידי , 22/1/2008 01:29   בקטגוריות יזכור  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-26/1/2008 20:21



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)