לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

שנה מתחלפת


חשבתי לכתוב על השנה שבי מתחלפת.
כמו בשעון של פעם.
סמוך לחצות ספרות התאריכון מתחילות לנוע.
על איך לאיטה ובבתאחת הגיעה שעת חצות ואיתה יומחדש נושא את שנתי החדשה.

חשבתי גם לכתוב על השנה הזו שיצאה (ושעדיין רואים את סימניה).
שהרבה היא הייתה לי.
במסעות אל קצווי ארץ ואל ליבת החיים.

ועוד חשבתי לכתוב איך שביום הזה, מכל הימים, החברים באים.
איך החברוּת מחייכת יותר מימים אחרים, לכל מי שנקרה בדרך.
אך את זאת לא הייתי צריך לכתוב.
אשתאור כתבה את זה טוב ממני. תודה לך שילגיה

על כל אלה חשבתי לכתוב.

אך כאשר שבתי מהים, עוד לפני שנכנסתי, ראיתי את הכלבים מרחרחים בזנבות מרקדים בשימחה.
התקרבתי וראיתי את האריזה של גלנפידיך בכחול כהה של וויסקי מוזהב.
וואוו!! מישהו אוהב אותי.
30 שנה עמלו על המזיגה הזו ולא ידעו שאליי תגיע.
לא היה פתק, אך הכלבים טענו שהריח מוכר.
אני משער שידיו של פאקו הייתה בשימחה הגדולה.

אחרי המתנה המאלטית-שוקולדית-תאנתית הזו, נגמרו לי המילים.
ובלי מילה נוספת, אתם מוזמנים חברים אהובים,
איתי לשתות ולנשנש.
לשיר ולרקוד.
שמחלי היום
נכתב על ידי , 6/2/2008 11:17  
82 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-12/2/2008 20:53



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)