לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

כובע


בטח הלילה היה כמו הלילה ההוא. אומנם אחותי
לא בבית ולא מכינה את עוף הגריל של ילדותי. היא
מטיילת במחוזות הסושי. גם אני מנסה לפרוס לרצועות
דקות דקות את הלילה ההוא. היה קר ורטוב והים
העלה לכביש החוף שמיכות שהסתירו את הכוכבים.

לא יכולתי להתרכז בכלום, רק בנסיעה הזו. מנסה
לפלח את הערפל בלי פגע. כאשר הגעתי לסביבות
האצטדיון עצרתי בצד שוקל את בקבוק יין הרִיוחה
האדום בידי. ניסיתי להעריך את הריח שיפרוץ כאשר
אחלוץ את הפקק מולה. כאשר אסניף את גבינת הלַה-
מַנְשָׁה המבטיחה לפני שאבצע ממנה פרוסה. המשקל
של חריץ הגבינה היה נכון. ציורי הקש עליו התאימו
לקווי היד שלי.

ציורים של מפת התעיה שבי. באותו הלילה תעיתי
ברחובות רמתגן, עד שחשתי מוגן עלידי שמות של
רחובות שאף פעם לא שמעתי עליהם. עצרתי בצד
ועצמתי עיניים.

היד נשלחה מאליה ולחצה ארוכות על כפתור החייגן.
הקול שלה העיר אותי מחלומות. לא, לא הערב היא
צחקקה לתוך הטלפון. הריחות התכנסו חזרה לבקבוק
היין. היד שלי התייבשה כאשר נטשתי את אחיזת
הגבינה. יצאתי החוצה והשלכתי בזעם קר את הכובע.
הכובע שהיה בעל מצחיה עם קשת מושלמת. אותו אחד
שנוצר עבורי ורק עבורי, שעליו הנחתי את כל כובעיי.

לא אספתי אותו. שבתי למכונית והפלגתי. אחרי שנה
אחת, כאשר אספתי את צואת הכלבים במורד המדרגות,
האגו שלי היה כבר מאולף די צורכו. כבר לא היה לי
אפילו צורך בכובע. חשוף ראש, קיבלתי ואהבתי. עוד
שלוש שנים עברו ולפעמים אני חובש כתר.

קל לי עכשיו. אין הרבה שערות שמפריעות לי. גם האגו
כבר לא במשחק.
נכתב על ידי , 19/2/2008 17:24  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-26/2/2008 07:06



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)