לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

נפרד ונשארים



יש בי משהו אחר שמחפש את הדרך לנייר.
רוצה לשיר.
רוצה לספר.
רוצה להמשיך.

ואני בנחת אומר לו שיחכה.
שימשיך להיבנות בי.
כל היום כך.
אני מנסה לכתוב משהו אחד ומשהו אחר כאילו ניכתב בעצמו.

בסוף התפשרנו.
אני אפרסם את מה שאני בוחר.
ובזמן שאני בוחר.

בינתיים אספר כאן על זוטות.
כלכך קטנות שאני זקוק להתקרב אליהן.
ממש ממש קרוב כדי לראות כמה גדולות הן.

יום אחרון של שעון קיץ.
הלילה אנו נפרדים.
אתם ואני.
שוב שעה אחת תפריד בינינו.
בשעה שלוש בבוקר אני ארוויח עוד שעה של כתיבה.
תהיה לי שוב השעה שתיים בבוקר.

כשהתחיל הקיץ.
אז ירדנו מההרים לביתנו שליד הים.
רק עד לסתיו...
כמו בשנה שעברה.
והשנה התחברנו לבית כאן יותר מאשר בשנה שעברה.
אני בניתי את חיי כאן ומאוד לא ראיתי את עצמי חוזר לאינטנסיביות של הכפר בהרים.
רוזנה כמובן, פסעה במשעול החזרה לכפר הולדתה.
קשה עליה הפרידה מכל הנזקקים לה.
ממשפחתה.
רק ארבעים דקות נסיעה ופער כלכך גדול.

קצת התווכחנו ופעם אחת גם ממש רבנו.
ואני השלמתי.

השבוע הגיע אביב חדש בעיצומו של הסתיו המוקדם שירד עלינו.
כל הצמחים פורחים שוב.
האוויר קר.
הגשמים הגיעו.
אך הצמחים בשלהם.
פורחים.
צימחי הקיץ מוציאים ענפים חדשים ועלים רכים.
אפילו הגפן מניצה עלים חדשים.
תופעה.

אתמול והיום חוגגת כאן סערה סתווית.
מהסוג הפרוע.
סערה נערית שלא עושה חשבון.
האוויר רוקד בכל הכיוונים.
הגשם יורד בעליצות שאין בגשמי החורף.
הלכנו היום לטייל בחולות הים הרטובים ולהירטב מהגלים הנשברים על פנינו.
היה נפלא.
נשטפנו מבפנים ברסיסי מלח שוצף.

בערב, ממש אחרי שהחשיך, חזרנו הבייתה.
הכניסה לחום הבית דרך גל הפרחים המדיפים ניחוחות אביב הייתה מהממת.

לפתע, רוזנה תופסת אותי בנחישות.
מסובבת אותי,
ומצמידה אותי אליה ומנשקת אותי עמוק וארוך.
נשימתי נעתקה.

לאחר הנצח המתוק הזה.
אני פוקח עיניים מול חיוכה המאיר,
והיא לוחשת אליי.

נשארים בבית.
כי פה יש אביב תמיד...

לקח לי כמה שעות להתגבש לידי צורה של איש שמח

נכתב על ידי , 31/10/2004 01:17  
63 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-9/11/2004 17:46



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)