לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2018    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

סערת אור


למי ששאל, הכל בסדר. שלום לי.
עסוק מאודמאוד בימים האלה.
מזג האוויר האירופאי הפכפך.
נראה לי שסתמתי את כל שיכולתי.
חיזקתי את הניתן.
הבית מוכן עתה להחזיק מעמד בפני שאגות הזאבים.
*



הבוקר נפתח בסערת צבעים וגוונים.
השמש סנוורה אותי.
גם ההיביסקוס לא יכול היה לעוצמת הקיץ שחדרה לפתע מבעד העננים.
אחרכך הכול נעלם. היטשטש.
הים מצא אותי. הביאני.
עטף אותי האָהָל באצבעות האור שלו.


אָהָל האצבעות
נכתב על ידי , 26/5/2010 20:51   בקטגוריות אירופה  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-3/6/2010 17:06
 



אירופה רועדת


האדמה רועדת באירופה. אף אחד לא יודע מה טומן בתוכו העתיד.
האירועים הכלכליים, הם שיחת היום כאן. החשש והפחד מפני העתיד הלא ברור אוחז באנשים. מאיים.
לנוכח האירועים האלה, גם אני מאוד עסוק בימים האחרונים.
מנסה למזער נזקים.

וכך, סחוט ועייף בקצהו של יום, ישבתי על החול מול הים, מנסה לספוג לתוכי את אדי המים שפרשו מהגלים.
לאחר זמן, הרגשתי שאכן העיסוי עזר, ושרירי פני נרגעו מעט.

כשעליתי מחוף הים לטיילת ראיתי אותה.
ציפור דרור קטנה, לא חוששת ממוראות המוטות החלודים.
להרף עמדתי מביט בה והיא הגישה לי פרח זעיר שלא שמתי לב אליו.

חוויה זניחה, של הרף עין, שלא שמים אליה לב.
למזלי, כן שמתי לב וכך ליבי רחב מעט, מול היום שהיה עמוס ולוחץ ומדאיג.

נכנסתי הביתה בצעד קל יותר, ומחייך.


דרור איטלקי - בן כלאיים של דרור הבית ודרור ספרדי
נכתב על ידי , 5/5/2010 21:03   בקטגוריות אירופה  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-27/5/2010 13:18
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)