לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2018    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לא פיל


אנבטוח שזה אינו פיל.  הוא עדיין לא יודע שהוא מסוגל. הוא בכלל לא עף.

גמני לא.

מהמקום העוברי שממנו העולם ניבט אלי מביט אליו, אני חש לעיתים חוקר עולם דמיונות שווא.

אוף, כמה שזה מעייף.  רגע לפני שעיניי הנסוגות נעצמות, אנרואה חיוכים עפים אליי.

לוּ יכולתי להביט בי, נשאב כשעון חול שגרגריו נשפכים מטה ונשאבים למעלה בו זמנית.

ברגעים כאלה אני יודע פירושו של כמעט להיוולד, כאשר אני שב להיות עובר.

עובר סיזיפי...

 

אני מתנער להרף עין להביט אל העולם מביט אלי, עם חמלה למי שאני.

או כך חשתי לפחות מול האמא ובנה הבופאלוס (buffalos) היפהפיים האלה.



 

הבופאלוס מלאו אותי המון כוח להתיימר ממקומי, ולינוק מעט מרחב של ציפור (חנקן ארוך זנב) מביטה מעולמה העלום.

אני מציץ מבעד חור מנעול המצלמה, אל יפי העולם המתנמנם לקראת הלילה.  מתרפק כעובר.

לא של פיל.

משהו. מישהו שעדיין לא מוכר.



נכתב על ידי , 22/2/2013 20:19   בקטגוריות לא יודע  
65 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-25/3/2013 13:21
 



מיהו מה ומהו מי


מפתיע מאוד מה שקרה בפוסט הקודם על לב ודעת.  לא חשבתי שפוסט ארוך כלכך ויבש משהו, יצליח להביא לשיחות שהתפתחו שם.

תודה לכם חברים שלי שבאתם והגבתם.

 

במסגרת השיחות הבאתי דברים שכתבתי לפני יותר משמונה שנים, על האריתמטיקה, שנראו לי מאוד שייכים לנושא.

אני חושב שקיים במילים האלה על האריתמטיקה (תורת החשבון) סיכום אחר למחשבות שלי על לב ודעת.

על חוסר הדטרמיניזם, ועל ריבוי האפשרויות שבחיים.

על בחירות.

על עוד דברים הרבה שבשיחות שבין לב לדעת, שבין רגש למחשבה.

וכך כתבתי...

 

אני יושב פה וכותב.

מצב רגיל כבר עשרות שנים.

אך כתיבה של שבת אינה דומה לכתיבה אחרת.

כי בשבת תמיד מזדנב לו בשקט ריח מוכר.

ריחו הטוב של יומראשון.

 

מכיר אותו את החמקן הזה.

אך אף פעם אני לא מתבלבל.

 

בעברית הוא נקרא ראשון.

יום שרק הוא בגאווה נושא את הסיפרה 1.

זה ייחודו.

זאת מיוחדותו.

 

גם ספר הספרים שלנו לא מכנהו יום ראשון, אלא יום אחד:

וַיְהִי עֶרֶב וַיְהִי בֹקֶר יוֹם אֶחָד.

 

ראשון לימים, ראשון לספרות.

ראשון.

תמיד.

 

הוא מזמין לספור.

ואני נעניתי להזמנתו לפני ימים רבים.

כמעט משחר ימיי.

לספור.

 

מאז שרכשתי מיומנות זאת, אני סופר וסופר וסופר.

המון.

לא מפסיק.

עד היום אני סופר.

בודדים.

יחידים.

זוגות.

אפילו בשלישיות אני לא רע בכלל.

 

מיספרים תמיד משכו אותי בקיסמם.

משהו ברור ומוחלט.

האפשרויות לשרטט איתם ציורים.

להצמידם לאנשים.

להתחפש איתם ובאמצעותם.

וואו

מעלה בי ריר משובח ממעלה קיבתי.

אפילו לחם שזה עתה נאפה עם החמאה של Paci, לא מתחרה במספרים.

 

אבל אז, איפשהו בשחר ילדותי נתקלתי באריתמטיקה.

וזהו.

נקלעתי למדור הסתומים.

משם אני לא מצליח להשתחרר עד היום, כולל היום.

כנראה שכך יישאר.

למדתי לא להילחם יותר.

לקבל.

 

בכל זאת, העולם כה עשיר.

כה מיוחד.

יש בו מקום לכולם.

לכ-ו-ו-ו-לם.

אפילו לי.

 

אז מה קרה?

מה הייתה ועדיין הווה המכשלה הגדולה הזאת?

 

אהה, כל כך פשוט.

כל דרדק זב חוטם יודע את התשובה.

 

כמה זה

1 + 1?

 

אני יודע שאתם יודעים.

כולם יודעים.

רק לא אני.

 

מהפעם הראשונה, לא קלטתי איך 1 ומיוחד/ת מתחבר לעוד 1 ומיוחד/ת ויחדיו הם מייצרים משהו שנקרא 2.

למה דווקא 2?

ומה אם 1 מהם לא רוצה לחבור?

ודווקא מקיימים את:

 

1 + 1 = 0

 

לי נראה די סביר.

כל 1 וחבריו.

אפילו אם כלכך דומים, עד כדי בילבול במיהו מה ומהו מי.

 

בכלל, נראה לי ש-2 הזה, הוא מקור לא קטן לצרות.

כנראה בגלל הפיספוס הנורא שהוא חי עימו משחר ההיסטוריה.

כל כך זעיר המרחק בינו לבין 1.

למה הוא לא?

למה דווקא 1?

למה הוא לא הגיע בזמן?

רק למה ולמה.

בזה הוא דווקא טוב.

 

למשל, אחד הדברים הכי יפים שאני מכיר הוא:

 

1 + 1 = זוג

 

אבל ה- 2 הזה חייב להתערב כלכך הרבה פעמים.

להפריד ל-1 ו-1 נעצבים?

זה יפה ככה?

אני עדיין זוכר כשניסיתי לארגן מפלגת בוז ל-2.

כולם ברחו להם עם 1ים שמצאו ורק אני נשארתי עם 1 שלא רצתה אותי.

התייאשתי.

 

פעם ממזמן כשראיתי זוגות עם ילד 1 או יותר.

שאלתי שאלה את המבוגר שהיה בי.

איך זה ש:

 

1 + 1 = 3,4,5?

 

הסטירה שהחטפתי לעצמי, עד היום מצטלצלת לי בחרטה גדולה.

כך שלא ארחיב בנושא.

 

אחר כך כשבגרתי מעט (אבל רק קצת כזה), ניסו ללמדני שברים פשוטים ושברים עשרוניים.

לא קשה לדמיין את גודל השבר שחוויתי.

מילא לא להבין את הדימיון ולפעמים את השיוויון בין עשרוני לפשוט.

אך למה לשבור?

למה לעולל דבר כה ניבזי לספרות?

 

בגאווה הן עומדות, יפהפיות.

מספרות את היופי שבספירה.

שביחידוּת.

 

והנה באו האריתמטיקאים וניפצו את היופי.

לרסיסים פיזרו הכל.

פשוט חורבן.

ספרות נאנקות.

קלגסי שברים המהלכים בין החורבות.

גרוני נחנק ואוותר על תיאור האלימות הגראפית.

 

מזל שהייתי תמיד טוב בגיאומטריה

ואיזו שימחה תקפה אותי כשגיליתי את האלגברה.

 

רק האריתמטיקה....

בררררר....

פחד מה קורה לי איתה.

 

אז מה אם אני לא יודע אריתמטיקה?

אני אמשיך לספור ולהינות.

לספור ולספר.

 

ושאחרים ישברו את הראש מהו הפיתרון ה-1 של:

 

1 + 1

נכתב על ידי , 8/7/2012 13:34   בקטגוריות חלומות באספמיה, לא יודע  
75 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-15/7/2012 14:16
 



טעם הטירמיסו


לפני שנה טענתי כי "אני לא מסוגל לגמישות של צהובת המקור, או לזו של הגוזל המגודל.

 אך אני כן יודע להצטברח לפחות כמו גוזל רעב ורגזן של זרזיר הפימה"

 

הרבה ציפורים עפו מעלי השנה ושימחוני בכל קשת האנרגיות.

השנה הסתבר לי לא רק שאני מסוגל לגמישות של צהובת המקור, אני מצליח גם לעיתים ליכולת הבלתי אפשרית של הפלמנקו.

 

פתח סוגריים: בשפות אחרות ובעברית הציפור נקראת פלמינגו.  בספרדית שמה הוא פלמנקו, כשם תרבות הריקוד-שירה-מוסיקה.  אחרי שראיתי את ריקוד החיזור שלהם הבנתי גם למה... סגור סוגריים.



 

אך לא בתרגילי גמישות הנפש אני היום, אלא באנרגיות שהציפורים מביאות.

אחד ממוריי סיפר לי פעם, כי בסין העתיקה היו מכניסים אדם מוטרד נפשית לכלוב עם 30 מיני ציפורים שונות.  הרעיון היה כי ההרמוניה האנרגטית שהייתה שם סידרה וריפאה את מכאובי נפשו.

אני נוטה להאמין כי גם אני נמשך לציפורים משום האנרגיות שהן מביאות, אשר נפשי זקוקה להן.  ליבי רעב גם לזאת...

 

כמו אותו אחר צהריים בשנה שעברה, כאשר נקלעתי ללב להקה של עשרות אלפי קוֶולוֹת אדומות מקור (Red-billed Quelea).  ציפור חסרת שם עברי, אך זו הציפור הנפוצה ביותר על כדור הארץ, עדיין לא נמצאת בישראל וטוב שכך.  על כל תושב בכדור הארץ יש כ- 300 מיליון קוֶולוֹת.  מסה אדירה שמשמשת מזון עיקרי למרבית הציפורים הטורפות בעולם וגם היונקים הטורפים שמחים לסעודת קוולות.  לעומת זאת,  הן מהוות את המפגע הגדול ביותר לשדות דגנים.  הציפור הזו מסוגלת להתקיים גם שבוע ללא מים, ובכך מסוגלת לנקות מזרעים אזורי גידול שלמים בעולם.

 

יום אחד בסוף יום מהביל וחם מאוד באפריקה, עצרנו את הרכב לתצפית על זוג אריות חמקמק.  נוכחותנו הרימה לפתע עשרות אלפי ציפורים מתוך העשב.  עמדנו שם המומים מהמראה.  זה היה יותר כסרט טבע מאשר מציאות.  אחרכך שקעה השמש והצלחתי עדיין ללכוד תמונה מול השמיים המסגילים.




הצלחתי איכשהו גם ללכוד כמה זכרים במעופם.  בתקופת החיזור והרבייה הזכרים לובשים מסיכת פנים שחורה, לבנה או צהובה.  בצילום ניתן לראות זכר עם מסיכת פנים שחורה בצד שמאל, ועם מסיכת פנים לבנה בימין.  שניהם בעלי מקור אדום.  במרכז, מעט מטושטש זו נקבה חסרת מסיכה ומקור בהיר יותר.




עמדנו שם שקטים מאוד.  כשהערב ירד פנינו שקטים לשוב למחנה.

הרגשתי שמחה פנימית שקטה ומאוד ברורה, קלה מאוד לסימון והכרה. ראיתי כי גם פניו של ג'רמיה לבשו רוגע.  כאילו רקמות פנימיות עלו והחליקו את העור. שנינו עטינו מסיכות של זכר קוֶולה, הוא שחורה ואני לבנה.

כרגיל עם ג'רמיה איש ללא מילים, לא דיברנו על זה.  אך כאשר ירדנו מהמכונית, רגע לפני שפנינו לפרוק את הציוד, הוא חיבק אותי כמה שניות ארוכות.

עד היום אני זוכר את תחושות הרוגע והניקיון איתן הלכתי לישון.

 

כמו עם הטירמיסו שאכלתי לפני שנים בפירנצה, תמיד אני מחפש את התחושות האלה, ומוצא אותן רק כמעט.

הטעם לא אותו הטעם, גם הטקסטורה לא.  לשם כך חשבתי, כמו עם הטירמיסו, אהיה חייב לשוב בינואר לאפריקה.  לקוות ששוב אזכה להיות במרכזה של להקת קוֶולוֹת אדומות מקור.

אך גם חששתי כי לא אוכל לטבול באותו הנהר פעמיים, ולוּ משום שהכול הרי משתנה, גמני...

עד שלשום.  אז נעלמו חששותיי, כי באותו היום נמחקו ממני כמה קמטי זעם, למראה דרורה קטנה נמה על ענף הרדוף הנחלים.

והטעם, הוא היה ממש כטירמיסו של פעם...



נכתב על ידי , 29/4/2012 12:56   בקטגוריות אפריקה, לא יודע  
69 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-1/5/2012 09:55
 



פוֹקוּס


מֵחֹשֶׁךְ לְאוֹר -

עֲדַיִן חֲסַר פוֹקוּס

בְּתוֹכִי פְּנִימָה



נכתב על ידי , 1/4/2011 13:15   בקטגוריות לא יודע  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-5/4/2011 00:56
 



תנוחות


יש לה יכולת לחסידה צהובת המקור לתנוחות בלתי אפשריות.



גם לגוזל מתבגר של חסידה לבנה לא חסרה גמישות.

 


אני לא מסוגל לגמישות של צהובת המקור, או לזו של הגוזל המגודל.

 

אך אני כן יודע להצטברח לפחות כמו גוזל רעב ורגזן של זרזיר הפימה.



טוב, מחר יומחדש



נכתב על ידי , 9/3/2011 23:22   בקטגוריות לא יודע  
65 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של shilla ב-2/4/2011 20:39
 



דּוּאָלִיּוּת


בַּחֲלוֹמִי אֲנִי רוֹאֶה מִלִּים

שֶׁנּוֹגְעוֹת בַּמִּלִּים

שֶׁמִּתְרוֹצְצוֹת

אֶצְלִי בַּלַּיְלָה.

 

שְׁנַיִם אֲנִי רוֹאֶה

אֶחָד אֲנִי נִרְעָשׁ

שְׁנַיִם אֶת לִבְּךָ חָשׁ

אֶחָד אֶל פָּנֶיךָ צוֹפֶה.



נכתב על ידי , 12/11/2010 12:16   בקטגוריות לא יודע, חלומות באספמיה, גלויות מאפריקה  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-23/11/2010 12:10
 



מיהי זו?


סרקתי את כל התמונות והספרים שאגרתי ולא הצלחתי לזהות את הציפור. גם המאגרים הרבים שברשת לא העלו דבר. לא הצלחתי לזהות את הציפור היפה הזו.
שכבתי בפאטיו נח מול שמש האביב בבוקר. באו לי הרהורים על היותי ציפור מוזרה בחברה שאני חי בה. אוויר ארצישראל שונה מאוד, אפילו שיש כאן אדי מלח דומים של ימתיכון. משהו חסר, או נכון יותר הפוך. הים מונח בדרום חדרי והשמש שוקעת לה מעבר לסיירה נבאדה. עולם הפוך.

בזווית העין, קלטתי אותך, ציפור קטנה מתאמבטת במזרקה ברעש גדול. מה זה, מי את ציפור? בגודל וברפרוף הזכרת לי צוּפית, אך המקור, מה את עושה עם המקור החרמשי הזה. למעט ציפורים יש מקור כזה, הן גדולות ממך ובית הגידול שלהן הוא בסמוך לחופים או נהרות, היכן שהמקור החרמשי מסייע להן לצוד חרקים וסרטנים קטנים החיים בבוץ. אני מתאר לעצמי שאת עוד ציפור אקזוטית שברחה לה מכלוב ביתי. את לא מקומית. לא כולן מצליחות לשרוד את הסביבה הזרה, אך את נראית כאחת שהצליחה להתאקלם. מרוב מחשבות על מה ומיהי, עד שחזרתי עם מצלמה, הספקתי רק לצלם אותך מתנגבת מהטיפות לפני שנעלמת.

נכתב על ידי , 29/4/2010 23:07   בקטגוריות לא יודע  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-3/5/2010 23:29
 



הזיות


מיומנו של קודח.
יום רביעי שאני קודח מחום. קודח והוזה ומוצף מחשבות הזויות. אני כבר לא יודע אם הזיה היא זו, שהיום הוא היום בו הוקם פעם ארגון הזוי בשם אונסקו, אשר ברגע של הזיה קיבל החלטה שביום הזה יצוין ברחבי העולם יום הסובלנות הבינלאומי. בשיא ההזיה שמעתי שהיום תעביר כנסת ישראל את חוק המאגר הביומטרי בקריאה שנייה ושלישית. ההייתי או הזיתי?!
נכתב על ידי , 16/11/2009 13:57   בקטגוריות לא יודע  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-18/11/2009 12:20
 



כריך יהודי


אני כרוך בתוך הסנדוויץ' היהודי.
אני זוכר שהנחתי פרוסה ראשונה של זיכרון החירות.
מעבדות לחירות מרחתי אותה לקראת הפסח.
כשהגיע המועד רצתי והחלפתי למצה כשרה.
עליה הוספתי מרור וחרוסת.
בדרך עוד ניקיתי פינות מחמץ ליבי שנראה ירוק ורענן מתמיד.
אך חמץ הוא חמץ.
אז השלכתי אותו ביחד עם החול והאבק שסימנו את הדרך לפסח שלא היה לי בבית.
נהניתי מהקנידלך ומהטלה בתנור והמשכתי.
עוד כל אלה מסרבים להתעכל במהירות של היומיום, וכבר הפסח תם.
את כל הכבודה הבלתי מעוכלת העברתי שוב לפרוסת לחם מרוחה יפה.
לא הספקתי להתארגן, וכבר בא יום הזיכרון לשואה ולגבורה שמעלה זיכרונות ומגביר את בעיות העיכול.
חלומות וזיכרונות נערמו על הפרוסה היהודית שלי.
עדיין ושוב עם מרור וחרוסת.
יום הזיכרון לשואה ולגבורה תם והגיע הזמן לבחון את פרוסת יום העצמאות.
אותה הפרוסה שתכסה יפה על כל הכבודה היהודית שלי.
נהיה לי כבד, רק מלהביט ולדמיין שכל זאת יעשה את דרכו במעיים העייפות שלי.
וגם ,עדיין לא החלטתי היכן להניח בכריך העבה שלי את יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל.
האם אמצא לו מקום, או שאצטרך למרוח אותו על רקיקים נפרדים.
לנסות ולעכל אותו עם איזה קוניאק משובח שיקל על הבליעה והעיכול.
אני מקדים מידי.
גם עניין השימחה של יום העצמאות עדיין לא ברור לי.
איך יבוא ומהיכן.
בינתיים אני עדיין עסוק בכריך היהודי שלי.
והוא לא קל לעיכול.
אפילו שיום הזיכרון לשואה ולגבורה תם.
אפילו.
עדיין אני עושה דרכי בשביל היער של הזיכרונות והחלומות ההם.
אני פוסע ומעכל.
על פניו נראה כי חמישה ימים לא יספיקו לעיכול.
מניסיוני אני יודע שכבר התרגלתי ואפילו למדתי לעכל את הדרוש בתוך ימים אלה.
בינתיים הגוש הזה של מצות וזיכרונות ומרור וחרוסת די תקוע במעיים שלי.
לאט לאט הוא עושה דרכו החוצה.
בדרכו הוא מותיר את אבות המזון היהודים שמחזקים ויחזקו אותי, לקראת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל.
שימחת יום העצמאות למדינת ישראל גם היא תגיע בזמן.
כבר חמישים ותשע שנים שהיא יודעת את המועד הנכון.
הגיע הזמן שאכיר בכך.
נכתב על ידי , 17/4/2007 20:09   בקטגוריות לא יודע  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-24/4/2010 11:03
 



כזה הוא ג'ו


קר. כלכך קר. כבר שבועיים שאור השמש מבוייש מול העננים והערפל וסופות השלג. הגבעות וההרים מסביב בוהקים במורדות לבנים מסנוורים. הקור מודגש עוד יותר מול קרני חום ראשונות שעולות בתוכי. גם הגפנים בגן מתעוררות. כמה מוזר. החורף הזה קר יותר מהרגיל. התקופה הזו קפואה לחלוטין, והנה הגפנים מחייכות לעולם ומביאות אליו אצבעות ירוקות זעירות. חיים חדשים.

יומיים לפני יומולדת ואני מנהל דושיח פנימי מוזר. הוא לא זר לי, אך הוא עדיין מוזר. תמיד הוא יהיה מוזר. כי לא לכך הכינו אותי. לא סיפרו לי שאני אשוחח עם עצמי מחוץ לעצמי. אני אפילו לא יודע עדיין איזו תועלת יש לכך. לא לי, לא לאחרים. יש כאן איזה תיקון. אך משמעותו כה רחוקה מיכולת ההבנה שבי. אני רק יודע וזוכר כי שוב נזקקתי לכל מאודי ולאהבה שבי בכדי לשוב. ומכל מה שהתרחש, הכי משמעותי היתה נוכחותו החיצונית של ג'ו.

הוא חלק ממני כמו כל עצם. ניתן למישוש ולתחושה. לפעמים אני רוצה להקיא אותו, אך הוא כבר שלוב ברקמותיי עד ליום אחרון שלי. כזה הוא ג'ו.
כאשר אני מלא אהבה ושמח אני יודע לקבל אותו בשלווה. כי אז הוא שקט ורגוע. יודע שקולו גם לא יישמע. כזה הוא ג'ו.
אך כאשר אני מפיק מערכה בתיאטרון הצעקה שלי הוא עף ויוצא ממני. משחרר ומשתחרר מכל אחיזה. בכזו פשטות. אין לו מקום בצעקה שכזו. הצעקה מערערת את הסיכוי שלו לחיות. גם את שלי.
הצעקה אומנם לא באה ממקום של לצעוק על מישהו או משהו. היא הייתה קול צופר אזעקה עולה ויורד. מזעיקה את כל כוחותיי להתגייסות למאבק החיים. וכולם באו להתגייס. רק ג'ו עשה את הדרך ההפוכה. ממני החוצה. מתיישב לו בכורסא בשלווה וממתין. ממתין להכרזה כי נכשלו המאמצים וכי הוא יכול להמשיך בדרכו. כזה הוא ג'ו.
כשאני מנסה לתאר אותו עולה בי מייד ההשוואה לאיכות של מחשבה. למחשבה יש את כל האיכויות שאי פעם ניתנו למחשבה. עם כל עוצמתה עדיין היא בעלת אפיון של דעיכה. היא מתחילה בעוצמה שנבעה מכוח כל החושבים אותה. אם לא תצטרף אליה מחשבה חדשה היא תדעך. אין לה למחשבה יכולת חשיבה עצמית. היא תלויה לחלוטין במקורותיה. כזה הוא ג'ו.

אם הוא כזה והוא בא ממני, הרי כזה הוא אני.
לפחות בחלקי.
אולי פחות ואולי יותר.
אני מקווה שפחות.
לו היה לי סרגל מתאים, אני מאמין שהייתי מוצא כי ההפרש הזה שביני לבין ג'ו,
הוא האהבה.
זו האהבה שמצליחה שוב להשיב אותי לחיים.
כזה הוא אני.
נכתב על ידי , 4/2/2007 14:12   בקטגוריות לא יודע  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-7/2/2007 21:18
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)