לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

יומני אלפוחרה


מכחול הזמן מצייר את עור הלב
Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

בא והולך


כזה אני בימים אלה.
בא והולך ושוב שב לסוּרי.
אני לומד את גופי ואת עצמי שוב מחדש.
הדיוק של המילים מתחיל לשוב.
הדיוק של התחושות תופס לו מקום.

בינתיים אני כאן באפריקה.
נד עם הגוף הזה שלי בין הדרום לחבריי שנמצאים בחלקים צפוניים יותר.
ביום שבת אשוב ואחבור אליהם לעשרה ימים אחרונים של המסע.
נשוב יחדיו כמו שפתחנו את המסע.

לפני שמונה שבועות היה נראה כי לא אראה יותר ירח במילואו.
שלא אזכה מחר לראות את חרמשו של ירח מאיר שנה חדשה.
אך אני כאן.
בניגוד להרבה תחזיות.
זכיתי לראות את הירח האחרון במילואו.



ואני מקווה שכך אזכה גם לראות את הירח המלא של חודש תשרי.

אני לומד לנחות ממעופי לצעדיה האיטיים של האדמה.



להלך על האדמה עוד כמה שנים טובות.

מכאן שהוא כלכך רחוק מכם, אני מאחל לכם שנה של אהבה
ובריאות והרבה אושר ו- care.

אני מאוד מתגעגע לישרא ולאנשים שכאן.

שנהטובה לכם יקירים ואהובים

נכתב על ידי , 11/9/2007 22:03  
131 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-12/10/2007 20:22
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)