לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דע את היריב

Avatarכינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

1/2009

דרושה תוכנת מסרונים


אני מסמס הרבה, משמע אני מיזנטרופ? יכול להיות. בכל מקרה, כמשתמש כבד בסמסים אני לא מפסיק לחלום על תוכנת הסמסים האולטימטיבית. במילים אחרות, אני חולם על אאוטלוק.

כן, אאוטלוק. אני רוצה רשימת נמענים, אפשרות למשלוח עותק (רשימת תפוצה), עותק נסתר, שמירה בתיקיות, סימון הודעה כלא נקרא. והכי הכי אני רוצה פורוורד. לקחת סמס שקיבלתי או שלחתי ולהעביר אותו לנמען אחר, באופן שאותו נמען יידע מי הכותב המקורי של הסמס.

יש תוכנה כזו? אני מסתובב עכשיו עם האומניה, יש לי במכשיר חלונות מובייל. זה של מיקרוסופט, לא? הם לא הוציאו גירסה ניידת של אאוטלוק שתומכת גם בסמסים? אני שואל באמת, אלה לא שאלות רטוריות.

יישום הסמס באומניה מתקרב למה שאני מחפש. הוא למעשה מעורב עם יישום המייל ובנוי בצורה די דומה. ובצדק. מה כבר ההבדל בין כתיבת סמס לכתיבת מייל? אין הבדל. יש כאן רשימת נמענים עם השלמה אוטומטית, יש תיקיות, אפשר לסמן סמס כלא נקרא. והתכונה הכי יפה ביישום הזה היא הקיבוץ של סמסים לשיחות. בהיעדר כותרות וכלים אחרים לזיהוי הקשר, היישום בעצם מקבץ את הסמסים לשיחות לפי נמען. זה לא מדויק, אבל גם זה עושה סדר. גם משלוח עותק אפשרי פחות או יותר, ההודעה פשוט הופכת מ-SMS ל-MMS. מגבלות הפורמט, אני מניח. עכשיו אני רק צריך אפשרות לפורוורד. אז מה אתם אומרים, יש דבר כזה?

עדכון 31/1: מירב הקוסמת עדכנה אותי שיש אפשרות לפורוורד ביישום הסמס! לוחצים ממושכות על הודעה וזה פותח תפריט, כמו בקליק ימני. אחת האפשרויות שם היא פורוורד. מעניין שבתפריט האפשרויות למטה כתוב "העברה" אבל היא לא זמינה ביישום הסמס, רק בדואר.
נכתב על ידי , 29/1/2009 15:40  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




86,796

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטובח בירי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טובח בירי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)