לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דע את היריב

Avatarכינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

12/2005

עם נטוויז'ן אתה יכול להפתיע


אתם מכירים את הפרסומת שרצה עכשיו בטלויזיה שבה נכדה מצלמת בשביל הסבא שלה את הדירה שלו ואז מכסה את כל החדר שלו בבית האבות בתמונות, כדי שיראה לו כמו הדירה שלו? לא? תכירו.

ראיתי ולא הבנתי איך נטויז'ן קשורים לזה. אני צריך את נטויז'ן כדי להדפיס תמונות? התשובה הטבעית היא שלא. אז מה הקטע?

הפרסומת מפנה ל-RED ושם מופיעה התיבה הבאה:



שמפנה ל-RED Photo שנמצא בעצם בתוך האתר של פוג'י, שאותו אני כבר מכיר, כי הדפסתי פעם דרכו.

אז מה הקטע? ללקוחות נטויז'ן יש הטבות? אז זהו, שכן. המחיר לתמונה זול יותר:




העניין הוא שאני לא זוכר ששילמתי לפוג'י 79 אגורות לתמונה של 10 על 15. הלכתי לאתר של פוג'י, פשוט ע"י מחיקת Netvision מתוך הכתובת הקודמת ושם מצאתי את הכלי להעלאת תמונות להדפסה והעליתי תמונה אחת לבדיקה. המחיר שנדרשתי לשלם היה 65 אגורות:



אותו כלי, דרך RED Photo בלי להזדהות כמשתמש נטויז'ן מציג אכן את הסכום 79 אגורות:




גלשתי גם לאתר של החנות בפוג'י הקרובה למקום מגוריי וגם שם מופיע 65 אגורות.

חשבתי שאולי נטויז'ן מגלמים במחיר את המשלוח. הם לא. בסיכום ההזמנה מוסיפים לפחות 6 שקלים עבור משלוח בדואר רגיל.

אז מה הקטע? למה באתר של נטויז'ן מופיע המחיר 79 אגורות לתמונה ואז 69 אגורות במיוחד ללקוחות נטויז'ן, כשהמחיר בלי כל זה הוא 65 אגורות? לזו הייתה הכוונה של נטויז'ן בסלוגן "עם נטוויז'ן אתה יכול להפתיע"?

איזה כיף שבלוגר לא חייב לספק תשובות כמו עיתונאי, הוא יכול רק להציג שאלות! לא ככה?

גילוי נאות: אני לקוח של נטויז'ן מזה שמונה שנים, לאתר שלי יש הסכם חסות איתם והם תמיד מציעים לי קפה כשאני בא לפגישות, וזאת למרות שהבהרתי להם מזמן שאני לא שותה קפה.
נכתב על ידי , 26/12/2005 00:52  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




86,796

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטובח בירי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טובח בירי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)