לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דע את היריב

Avatarכינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

2/2006

גבירותיי ורבותיי, ולווט אנדרגראונד היא...


הייתם מצפים שיהיו אליי יותר פניות בעניין זהותה של Velvet Underground, לא? הרי אם מישהו כבר יכול לדעת - זה אני, לא?

אז זהו, שאני לא יכול לדעת. אבל את זה רק אני יודע.

משפט יפה. בקיצור, אין לי מושג מי זו ולווט, אז אין טעם לשאול אותי. גם אם הייתי יודע, לא הייתי מספר. אני מכיר רק בחורה אחת מידיעות והיא בעלת חוש אסתטי מפותח, כך שהיא לא הייתה מפיקה בלוג בעיצוב (או חוסר עיצוב) כזה.

מה שכן, מעציב אותי לגלות עד כמה התקשורת עסוקה בעצמה. הנגישות של בעלי העניין למילה הכתובה מאפשרת להם לבזבז הרבה מילים על ענייני הברנז'ה, מילים שלא מעניינות אף אחד מחוצה לה, שלא מעניינות 99% מהקוראים.
אני לא רואה את אנשי השוק הסיטונאי, למשל, מתעסקים בזהותו של ירקן שפתח בלוג ובו הוא כותב על מאורעות השוק. גם אם זה היה מעסיק אותם, הקהל הרחב לא היה יודע מזה, כי האנשים שם לא מחזיקים במקלדת. וטוב שכך.
נכתב על ידי , 11/2/2006 02:38  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




86,796

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטובח בירי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טובח בירי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)