לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דע את היריב

Avatarכינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

3/2006

דרושים מתכנתים


אני מחפש מתכנתים שמוכנים לעבוד עבור שכר בסיס נמוך וחלוקת רווחים. מסמך איפיון מפורט ועיצוב גרפי יהיו מוכנים, העבודה הנדרשת היא ליישם אותם. חוש אסתטי הוא חובה, אתם צריכים לדעת לבנות טופס שיהיה ברור למשתמש. כל הפרוייקטים מיועדים להיקף שימוש נרחב, כך שאם ביצעתם פרוייקטים בהיקף גדול (ישרא-בלוג, לדוגמה) - זה יתרון. הפרוייקטים אמורים להיכנס לעבודה אחרי פסח. לגבי תשלום: אני יכול לשלם משכורת, אבל מעדיף לשלם תמורת חשבונית.

אני אענה למי שאחשוב שמתאים לתפקיד ואתאר את הפרוייקט/ים, כך שתוכלו להגיד בשלב הזה כמה שכר בסיס אתם רוצים וכמה אחוזים מהרווחים. אני מאמין בכל הפרוייקטים האלה, אבל לא יכול להרשות לעצמי שכר מתכנת, לכן אני מציע חלוקת רווחים.

מי שמעוניין מוזמן לפנות אליי למייל [email protected] עם פרטים על ידע וניסיון. נא לציין לאיזה פרוייקט אתם פונים.

פרוייקט: blogextra
היקף פרוייקט למתכנת מיומן: 50-100 שעות
כלים: ASP/ ASP.NET מול MySQL

פרוייקט: datacomp
היקף פרוייקט למתכנת מיומן: 200 שעות
כלים: ASP/ ASP.NET מול MySQL

פרוייקט: webservices
היקף פרוייקט למתכנת מיומן: 100 שעות
כלים: ASP.NET מול MySQL
נדרש ניסיון קודם ב-web services ושימוש ב-API של REST/SOAP.
נכתב על ידי , 28/3/2006 02:51  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




86,796

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטובח בירי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טובח בירי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)