לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דע את היריב

Avatarכינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

3/2006

הדור הבא


כולם יולדים מסביבי לאחרונה ואני מסתכל על התינוקות האלה וחושב לעצמי, שעם כל חוסר האונים שהם מפגינים עכשיו (התינוקות, למרות שגם ההורים חסרי אונים) - הם הולכים להכניס אותנו בכיס הקטן.

ככל שהזמן מתקדם, הילדים פחות מסתמכים על ההורים שלהם בכל מה שקשור לחינוך. הילד שלי, אם יהיה, לא יבוא אליי לשאול איך באים ילדים לעולם, הוא יחפש בגוגל. או במנוע החיפוש שיהיה אז.

וזה עוד דבר - אני לא חושב שהפער בין הדורות ישתנה. ההורים שלי לא מבינים בדיוק מה אני עושה בעבודה, כמו שסבא וסבתא שלי לא הבינו בדיוק מה אבא שלי עשה בעבודה. עם כל זה שאני מבין מה זה אינטרנט וטכנולוגיה, אני אדע פחות ככל שהשנים יעברו, עד שגם אני אגיע לנקודה שאני לא מבין כלום. אנחנו אולי חיים תחת אשליה שאנחנו שייכים לעידן הטכנולוגי, שאנחנו מתמצאים במה שקורה. זה נכון לעכשיו, אבל זה לא יהיה נכון לאחר כך.

אני כבר רואה את עצמי מסביר לילד שאבא שלו פעם ייסד את אתר הבלוגים הישראלי. הוא יסתכל עליי בחמלה ויגיד לי שאעזוב אותו בסבתאשלו, בלוגים זה פאסה, מי יכול לחשוב היום שאנשים פעם ממש היו צריכים לכתוב את המחשבות שלהם, להזדהות עם שם משתמש, סיסמה, ללחוץ על כפתור. איפה אתה חי, אבא, איפה?
נכתב על ידי , 29/3/2006 21:58  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




86,796

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטובח בירי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טובח בירי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)