לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דע את היריב

Avatarכינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

4/2006

Com.Vention


היה לי נחמד להסתובב בכנס Com.Vention של דה מרקר ולגלות ש"ישרא-בלוג" הוא מותג. לא שלא ידעתי את זה קודם, אבל זה נעים להציג את עצמי בפני אנשים כמייסד ישרא-בלוג ללא צורך להסביר מה זה.

היו לי כל מיני תובנות והערות במהלך הפאנלים, אבל לא היו לי אמצעי פלט מתאימים (לא הבאתי את ה-laptop, בעיקר בגלל שלא קניתי אותו עדיין) ורשמתי הכל כמנטל נוטס. כמובן שהם אבדו במשך הזמן. ובכל זאת:

+ הייתה לי שיחה מעניינת עם דברה שולץ, מי שהייתה מנהלת השיווק של Six Apart, החברה שאני ממלמל אודותיה מדי פעם כאן וגם כאן. מה שיצא מהשיחה, כמה מפתיע, הוא שבלוגים הם אותו דבר בכל העולם, הם מעלים את אותן סוגיות והמשתמשים הם אותם משתמשים.

+ דברה עוסקת היום בייעוץ בתחום ה-user generated content, שבכלל נהיה באזוורד, ואני חושב שצריך כבר לקרוא לזה UGC. ארז פילוסוף מוואלה אמר שהם נכנסים השנה לתחום. הגיע הזמן באמת. מה גרם להם להתעורר ולגלות את 2006? ההנפקה של תפוז? מנחה הפאנל ניסה להוציא מפילוסוף מה זה בדיוק אומר, אבל הוא רק רמז לכיוון של ask.com. ובלוגים? נו, אולי גוגל יעשו גלים בשלולית.

+ מאיר ברנד נעדר מרבע השעה הראשונה של הפאנל בנושא "Googled: How Google Disrupts and Creates Businesses". הוא לא היה בפאנל, הוא היה בקהל. אני בטוח (?) שהאיחור שלו לא היה בגלל שזה לא מעניין אותו, אלא בגלל השיבושים הזוועתיים שהיו בלו"ז. לא ברור לי איך אפשר להגיע לרמה כזו נמוכה של עמידה בזמנים. אני לא יודע לגבי האחרים, אבל לי זה השאיר טעם רע בפה.

+ אמרתי לאסף גנדלר שאני אמכור לו את ישרא ב-100 שקל, אם יש עליו באותו רגע במזומן. חבל שהוא לא ניצל את ההזדמנות, אני חושב שעכשיו יקפצו עליי אחרים.

+ לנובו: אם זכיתי בהגרלה של ה-laptop, תודיעו לי בבקשה בהקדם, תחסכו לי רכישה.

ותודה ליוסי ורדי.

נ.ב. אני אעבור על הפוסט שוב בשעות הצהרים הצלולות, בטח יהיו לי תיקונים ועדכונים. אני כל הזמן אומר לעצמי שאסור לי לכתוב פוסטים בשעות כאלה, אבל הפוסט הזה היה נכתב לי בראש ומונע ממני להירדם. לילה טוב.
נכתב על ידי , 4/4/2006 02:23  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




86,796

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטובח בירי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טובח בירי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)