לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דע את היריב

Avatarכינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

4/2006

קול נמוך מים המלח


אני לא יודע מה גיא זוהר עשה ב-Com.Vention, זה היה מוזר לראות אותו בעולם האמיתי. הוא גבוה. אין סיבה שהוא לא יהיה, אבל זו עובדה שתועדה לי במוח, בעיקר אחרי שראיתי את גיא פינס ויעקב אילון בעולם האמיתי והם נמוכים.

נזכרתי שתמיד רציתי שיהיה לי הקול של גיא זוהר. הקול שלי בסדר גמור, מספרים לי, ולפעמים הוא יכול להיות יותר רדיופוני מרדיופוני, אבל בכל זאת. חוץ מזה, אני חושב שמה שהוא עושה בתכנית שלו בערוץ 10 זה חדשני ונעים, ולא רק אני חושב ככה, שמעתי מישהי אומרת לו שהיא רואה רק את התכנית שלו, בגלל איך שהוא מעביר את החדשות.

אם לא הייתי יכול לקבל את הקול של גיא זוהר, הייתי רוצה את הקול של דרור רפאל. קצת קשה לסנן את הקול שלו משאר הדברים שקורים בתכניות שלו, אבל אם תקשיבו טוב, זה אחד מהקולות המוצלחים שיש לנו ברדיו. עקפתי קודם רכב חברה עם הלוגו של 102FM, הצצתי פנימה, זה היה דרור. באסה. עד שאני כבר רואה אותו, אין לי מושג מה הגובה שלו.

נכתב על ידי , 19/4/2006 14:06  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




86,796

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטובח בירי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טובח בירי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)