לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דע את היריב

Avatarכינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

4/2006

סקרנות נהגים


נסענו לנו לאט בחשיכה. טור של מכוניות שמוביל לעיר שינה. אחרי כמה דקות זחילה, עברנו ליד גרר שבדיוק העמיס מכונית שעמדה בתעלה בצד הדרך. הכל השתחרר מאותו רגע, כאילו כולם נתנו גז. אמרת משהו על המכונית הזו ואני רק הבעתי תרעומת על זה שכולם מתעניינים במכונית הזו, מתעכבים כדי להבין איך היא הגיעה לשם, עוצרים את כל התנועה בשביל זה.

אמרת לי שבדיוק אמרת שזה מעניין איך המכונית הגיעה לשם. אופס.


נזכרתי בזה היום כשעברתי ימינה לנתיב שיוצא לאלופשדה. התנועה בנתיב הייתה איטית, שוב בגלל מכונית שעמדה על השוליים. זה שהיה 50 מטרים לפניי כנראה לא קלט בזמן שהתנועה איטית. הוא בלם בפתאומיות וכשזה לא הספיק לו, הוא ברח שמאלה. אף פעם לא ראיתי גלגלים מעשנים, חשבתי שזה אפקט של סרטים. הרכב התחיל לתפוס סחרור ובסוף נעמד מבלי להתהפך כשהוא ניצב לרוחב הכביש וחוסם שני נתיבים. עברתי מאחוריו ומיהרתי להתרחק, שלא יעוף עליי כשמישהו יכנס בו. היו שם ארבעה או חמישה פרצופים מאוד מבוהלים ברכב הזה.

לא היית רואה עליי שקרה משהו בכלל. המשכתי לנהוג כאילו כלום. שום דבר לא השתנה באחיזה שלי בגלגל ההגה. אפאתי כמו שתמיד חשבת שאני. אבל דרלינג, בינינו, הלב שלי דפק כמו משוגע.
נכתב על ידי , 20/4/2006 01:53  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




86,796

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטובח בירי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טובח בירי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)