|
דע את היריב |
כינוי:
בן: 51 תמונה
RSS: לקטעים
לתגובות
<<
מאי 2006
>>
|
---|
א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | | | |
| 5/2006
מילות חיפוש בצד כתבה שהתפרסמה היום ב"הארץ" מופיעה רשימת "המילים המובילות במנועי חיפוש שיש בהם פרסומות" והיא נמסרה ע"י חברת מרלין. ואלו הן:
1. סקס 2. גוגל 3. וואלה 4. נדל"ן 5. נענע 6. תפוז 7. צימרים 8. תיירות
ארבע משמונה המילים כאן הן שמות של פורטלים שכוללים בתוכם מנועי חיפוש. 50%. מה אנשים בעיקר מחפשים במנועי חיפוש? מנועי חיפוש, מסתבר.
אני תוהה איך נוצרת הסיטואציה. אנשים נכנסים לגוגל ומחפשים "וואלה"? נכנסים לוואלה ומחפשים "גוגל"? או שהם פשוט נכנסים לגוגל ומחפשים "גוגל"?
| |
|