וולווט חשפה את עצמה והחגיגה גדולה. כולם כתבו על זה. נענע, NRG, YNET. אפילו גלובס ודה מרקר התפנו לעסוק בזה:
כמו
שטענתי כבר בעבר, הסיפור הזה רק מוכיח כמה התקשורת מתעסקת בעצמה. חלפו רק כמה שעות מהפוסט שלה וכבר הידיעה מופיעה בכל אתר אפשרי.
ניר אופיר מצוטט בגלובס כאומר: "קיומו של הבלוג של דבורית מסמן עבורי נקודת ציון משמעותית בדרך בה התקשורת שינתה את יחסה לבלוגים ולבלוגרים." משמח אותי לראות את המושג "בלוג" בכל מקום* ומשמח אותי עוד יותר שהכיסוי הוא חיובי לעומת ההקשרים השליליים שהיו לבלוגים לאחרונה, אבל אני לא מוצא מהפכה בבלוג של וולווט. אני חושב שהעיסוק של התקשורת בבלוג נבע מהעיסוק של הבלוג בתקשורת. אני לא רואה קשר לפורמט הפרסום, לקהילה של הבלוגים או לפלטפורמה. אם וולווט הייתה כותבת במרץ דומה על נושאים אחרים, החשיפה שלה היום הייתה מתקבלת בתקשורת באדישות כזו, שהאדישות הטבעית שלי הייתה נראית לידה כסערה.
* והנה עוד מקום בו נדחפה המילה "בלוג":
צולם במשרדי "רשת".