לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דע את היריב

Avatarכינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

11/2006

יום העצמאות הראשון


היום לפני שנה התיישבתי בבית. עזבתי את העבודה השכירה אחרי 7 שנים והפכתי לעצמאי פול טיים. כמה נוח שיש בלוג, כך יכולתי לקרוא את קורותיי ביום הראשון לעצמאותי.

את "עבודת מלים" סיימתי מאז. זו תוכנה לניהול עסקי למתרגמים. היא תוכנה חשבונאית בחלקה, כך שהיינו צריכים לקבל אישור ממס הכנסה להפצתה וזה אכן התקבל ממש לאחרונה.

הצעדים המשמעותיים של השנה האחרונה הם מכירת ישרא והמעבר שלי משוהם לגבעתיים. הראשון נועד לפנות לי זמן לפרוייקטים אחרים, השני נועד לפתוח לי אפשרויות בקרב שעות הפנאי. שני היעדים הושגו רק בחלקם הקטן. את "עבודת מלים" אמנם סיימתי, אבל כמעט ולא התקדמתי בפרוייקטים האחרים. שעות הפנאי שלי עדיין משמשות ברובן לעבודה, אבל אין ספק שאני יוצא יותר ביחס למה שהיה לפני שנה. עדיין לא מצאתי את הזמן לפתח את התחביב שהיה לי בראש - צילום.

מעניין מה יהיה ביום העצמאות השני. בהנחה ובתקווה שיהיה יום כזה.

(מוקדש לאשתי לעתיד, אני אוהב אותה הרבה כבר עכשיו)
נכתב על ידי , 1/11/2006 11:35  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




86,796

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטובח בירי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טובח בירי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)