|
דע את היריב |
כינוי:
בן: 51 תמונה
RSS: לקטעים
לתגובות
<<
נובמבר 2006
>>
|
---|
א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
---|
| | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | |
| 11/2006
רכב יוניסקס חיפושית אדומה, מהדור החדש, עמדה לידי ברמזור. ליד ההגה ישבה נהגת. ברור, לא היה יכול לשבת שם גבר. החיפושית החדשה היא רכב לבנות בלבד. המחשבה הזו גרמה לי להתחיל לגלגל בראש את המכוניות האחרות. מזדה 121, הבינבה, היא גם רכב של בנות. האם הבנות השתלטו על כל המכוניות הקטנות?
נדמה לי שאין חלוקה של בנים-בנות במכוניות הגדולות יותר, מהמשפחתיות הקטנות ומעלה. טויוטה קורולה, נניח, היא יוניסקס. כל הסובארו למיניהן, המיצובישי, יכולים לשמש באותה מידה גברים ונשים.
אז מה קרה בקטגוריה של הקומפקטיות והקטנות? אפילו פג'ו 206 נראית לי היום כמו רכב של בנות. קליאו, הרכב שהכי אהבתי לנהוג בו, הפכה להיות בעיניי רכב של בנות ברגע שפי קנתה לה אחת, וזה לא היה בגלל הצבע האדום. איך זה קרה? מה הופך רכב לרכב של בנות?
את סוף השבוע האחרון ביליתי בתוך מיקרה, העולה החדשה מבית ניסאן. במקרה שלה זה ברור לחלוטין שזה רכב של בנות, זה לא רק הצורה שלה. יש לה מראה על מגן השמש רק בצד הנהג, למשל. כל עיצוב הפנים שלה רך. לחצן הדלת של תא המטען קטן ורגיש, אפשר לפתוח אותו בלחיצת יד חלשה.
אבל מה הופך רכבים אחרים להיות של בנות בלבד? איך זה שמכוניות קטנות צריכות חלון שמש או גג נפתח כדי להיראות גבריות? האם נשארו לנו רכבים קטנים שיהיו גבריים, או לפחות יוניסקס? ואיך הסמארט ממוצבת בעניין הזה?
| |
|