|
דע את היריב |
כינוי:
בן: 51 תמונה
RSS: לקטעים
לתגובות
<<
ינואר 2007
>>
|
---|
א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | | | |
| 1/2007
כל אתר תוכן והרשת החברתית שלו מעיין כהן מספרת ש-YNET במגעים סופיים לרכישת 50% מהרשת החברתית בוא'נה. כהן מציינת שהדבר נעשה במטרה להתחזק בקרב הנוער, כמו של-NRG יש את שוקס. במקביל, מהידיעות על ההתאוששות של "ישראלי" אפשר להניח ש"ישראלים", שהוקפא לפני דקה, יחזור לחיים.
אז זו השיטה? מקימים אתר תוכן עיתונאי למבוגרים ושהנערים ישחקו עם עצמם? מודל מוזר משהו. גופי התקשורת האלה מעוניינים בנוער שברשת בצדק. אין לי סטטיסטיקות בשלוף, אבל אפשר להניח שהם נמצאים ברשת בכמות גדולה יחסית לכמות שלהם באוכלוסיה. אז אם יש לכם גוף שמייצר תוכן למבוגרים, למה לא להפנות אותו גם לצעירים? למה כשזה מגיע לנוער, אתם מעדיפים את הפתרון הקל (יחסית) של תוכן גולשים? ניתן לחבר'ה ליצור לעצמם את התכנים ואנחנו נישאר באספקת תוכן למבוגרים, את זה אנחנו כבר יודעים לעשות, זה הרי לא שונה בהרבה מהעיתון המודפס.
חבל. אחר כך אל תתפלאו שהנוער שלנו לא צורך תקשורת ולא יודע מה קורה.
| |
|