לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דע את היריב

Avatarכינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

1/2007

הסטארט-אפ הגדול הבא


אחת התכונות החביבות עליי בפליקר היא דווקא האפשרות לפרסם תמונות כפוסטים בכל פלטפורמת בלוגים שתומכת בזה (וכן, אפילו בישרא). אני אומר "דווקא", כי זו תכונה שולית בסה"כ והיא אולי התכונה הכי פחות נדרשת בפליקר.

התכונה הזו חביבה, כי היא פותרת בעיה שמתעוררת ככל שיש לנו יותר פלטפורמות לבלוגים ולרשתות חברתיות: אם אני רוצה לפרסם תמונה אישית, אני צריך לעשות לוגין לבלוג האישי שלי ולהעלות אותה שם. אני אם רוצה לפרסם תמונה תיירותית, אני צריך לעשות לוגין לבלוג שלי באתר הקהילתי לתחום התיירות* ולהעלות אותה שם. אבל אני מעדיף את הממשק של פליקר להעלאת תמונות, כך שטוב שפליקר מאפשרים לי להעלות תמונה פעם אחת ולפרסם אותה בכל מקום (כמעט) שארצה.

אבל מה לגבי פוסטים? אני רוצה לכתוב אותם בכלי אחד ולהחליט איפה לפרסם אותם. מה לגבי הפרטים האישיים שלי? אחרי שהתחתנתי**, הייתי צריך להיכנס לכל רשת חברתית ולעדכן את הסטטוס האישי שלי. והתמונה הקטנה הזו שמלווה אותנו בכל מקום? סוף סוף צולמתי לתמונה אחת נורמלית****, אבל אני צריך עכשיו לעבוד קשה כדי לעדכן אותה בכל מקום. ואני פוחד לחשוב על החלפת מייל...

בקיצור, הסטארט-אפ הגדול הבא יהיה שירות שידבר עם כל פלטפורמות הבלוגים והרשתות החברתיות ויאפשר למשתמש להחליט מה לעדכן ואיפה. טוב, זה לא סטארט-אפ גדול, אבל קרנות הון הסיכון רעבות ואפשר יהיה לגייס כמה מיליונים בטוח. אפשר להתחיל בקטן, בארצנו, אין פה יותר מדי פלטפורמות ו-DEX תופסים אחיזה בתחום הרשתות החברתיות (בוא'נה, ישראלים וקפה דה-מרקר הם אלה שאני מכיר), כך שזה יהיה פשוט.

צאו לדרך. אם אתם צריכים יועץ, אני כאן.


* אין לי בלוג כזה, זו סתם דוגמה.
** אני עדיין פתוח להצעות***, גם זו הייתה סתם דוגמה.
*** אני לא באמת מחפש. בנות, תרגיעו.
**** הבנתם את הפרינציפ, נכון?
נכתב על ידי , 29/1/2007 10:36  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




86,796

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטובח בירי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טובח בירי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)