לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דע את היריב

Avatarכינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

3/2007

אנחנו לא באמת יודעים מה לעשות עם המולטימדיה הזו


ynet מריצים פרוייקטים בהם הם מעלים כל יום שיר מאלבום חדש. אין ספק, יוזמה ברוכה. בשבוע שעבר זו הייתה יהודית רביץ, השבוע מעניקים לנו את כנסיית השכל.

יש עם זה בעיה אחת קטנה: הריפרוש. אני אולי לא דוגמה, אבל אני פותח קישורים בטאבים חדשים וגולש בהם לאחר זמן מה. לפעמים ה-ADD שלי קיקס אין ואני מגיע לדפים האלה רק אחרי זמן מה כפול X. בגלל שהדפים ב-ynet מתרפרשים אוטומטית כל 20 דקות, יוצא שאם אני מתחיל לשמוע שיר של 6:15 דקות 18 דקות אחרי שהעליתי את הדף, השיר יקטע באמצע.

ריפרוש באמצע קריאת טקסט זה אמנם מעצבן, אבל אפשר להתגבר עליו. פשוט גוללים למטה ומוצאים את הנקודה בה היינו. אבל מה עושים בשיר? בקטע וידאו? לכו תמצאו את הנקודה בה הייתם.

ובשביל מה הריפרוש הזה בכלל, אתם שואלים? סביר שבשביל להציג פרסומות חדשות. נניח שהדף הראשי של ynet פתוח אצלכם כל הזמן. במקרה כזה, לא יוצגו לכם פרסומות חדשות וכמות החשיפות של כל פרסומת תהיה נמוכה משמעותית, מה שאומר ש-ynet ירוויחו פחות. אבל העניין הוא שריפרוש כל העמוד הוא מיותר, אפשר וצריך לרפרש רק את הפרסומות.

אם Vignette, מערכת ניהול התוכן של ynet, לא יודעת לעשות דברים כאלה, אז שלפחות יוותרו על ריפרושים בכתבות שכוללות מולטימדיה כלשהי. לא ככה?

יש לי את הטלפון של סמנכ"ל טכנולוגיות של ynet איפשהו, אבל מה אני אגיד לכם, יותר קל לי לכתוב פוסט.
נכתב על ידי , 13/3/2007 13:49  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




86,796

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטובח בירי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טובח בירי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)