לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דע את היריב

Avatarכינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

5/2007

שיר אהבה סטנדרטי


אני זוכר את הרגע שקלטתי לראשונה את כותרת השיר "שיר נבואי קוסמי עליז" של עלי מוהר ויוני רכטר. אני זוכר את הרגע, אפילו שעברו איזה חמש-עשרה שנה ככה, כי חשבתי אז לעצמי שזה שם מגניב לשיר ושזה מאוד מוזר, עם כל זה שהשיר מאוד מוכר, שלא ידעתי שזו הכותרת שלו. אתם בטוח מכירים אותו, זה בית לדוגמה:

"כמו בריז´יט ברדו שתפסה כבר את העסק
השאירה מאחור את הטוב ואת הרע
ועל העניינים היא צופה מן המרפסת
משהו בך יאמר לך
הפסק."

(את שאר המילים אפשר למצוא כאן.)

והנה אני נופל באותה נקודה: אתם מכירים את "שיר אהבה סטנדרטי"?

"אז התחלתי ללכת
לא חשבתי בכלל לאן.
רק רציתי ללכת,
ללכת את כל הזמן."

לא מזהים? אחרי זה יש את השורות

"היו ימים בהם הרגשתי זר
אבל עכשיו הכל חזר."

(כל המילים נמצאות כאן.)

אז כן, קוראים לשיר הזה "שיר אהבה סטנדרטי" וזו פשוט כותרת מוצלחת (יוני רכטר הלחין את שניהם, אבל את האחרון כתב אריק איינשטיין). שם השיר פשוט מגדיר אותו. "בואי נתחיל מהתחלה, כי אני אוהב אותך", מה יותר סטנדרטי מזה?

בהתחשב בזה שהשיר הזה בערך בגילי, זה לא לעניין שלא הכרתי את השם שלו. תרשו לי לרשום לעצמי נכשל. בשיר הבא אני מבטיח להתפטר.
נכתב על ידי , 10/5/2007 00:26  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




86,796

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטובח בירי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טובח בירי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)