לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דע את היריב

Avatarכינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

5/2007

שירות למנויי יס


לפני כמה חודשים קראתי ש-YES יתחילו לשדר סרטים ותכניות במסך רחב. הידיעה אמרה שהממירים יתעדכנו אוטומטית במהלך הזמן בכל רחבי הארץ כדי לתמוך בזה. רשמתי לעצמי מנטל נוט.

אני בקושי רואה טלויזיה וערוצי הסרטים של YES לא שידרו לאחרונה שום דבר שהצדיק את הזמן שלי, כך שלא נדרשתי לסוגיה. אלא שהסופרנוס, שעם סיומה נדמה לי שאמכור את הטלויזיה, משודרים במסך רחב. הספיק לי לראות פרק אחד שבו התמונה הייתה חתוכה והתקשרתי למחרת למוקד. ביקשתי לדעת איך אני יכול לראות תמונה במסך רחב.

זה קורה אוטומטי, היא אמרה לי. אמרתי לה שאצלי זה לא. יש לך פלזמה, LCD או Wide Screen? לא. אז איך אתה יודע שאתה לא מקבל תמונה במסך רחב? אני לא חושב שזה היה מכוון, שבסצינה שבה מדבר שחקן בצד ימין אני אראה רק את האף שלו. היא אמרה לי שאם אין לי Wide Screen ממילא לא אקבל תמונה אמיתית. ביקשתי שלא תבלבל אותי עם המונחים. מצידי שיהיו פסים שחורים מלמעלה ומלמטה, העיקר שכל הרוחב יכנס.

היא הנחתה אותי להגיע לתפריט "הגדרות", "אתחול מתקדם" ואז "מקלט טלויזיה". שם צריך לבחור ב-4:3 Letterbox שזה 16:9 לעניים. באותו רגע לא שודר שום דבר במסך רחב, אז לא יכולתי לבדוק את הסוגיה. היא אמרה לי שאצטרך להחזיר את זה ל-4:3 הרגיל כדי לראות תכניות אחרות. נאנחתי לעצמי, אבל בשביל הסופרנוס פעם בשבוע אני מוכן לסבול.

בפרק הבא של הסופרנוס לא נדרשתי לשום שינוי, התמונה הייתה במסך רחב, 16:9 עם פסים שחורים מלמעלה ומלמטה. הלוגו של הערוץ, שנמצא בדרך כלל בפינה הימנית העליונה, זז קצת שמאלה. ככה גם בערוצי הסרטים. וואלה, הכל פתאום אוטומטי.

אם אתם סובלים מאותה תופעה, אתם מוזמנים לנסות. במוקד יגידו לכם שהכל אוטומטי, הם לכאורה לא יעשו שום דבר בצד שלהם, אבל פתאום הכל יעבוד כמו שצריך. פלא.
נכתב על ידי , 23/5/2007 16:48  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




86,796

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטובח בירי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טובח בירי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)