לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דע את היריב

Avatarכינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

6/2007

עוד רעיון נגנז


אחד מהרעיונות שרשומים לי במחברת הוא מציאת מסלולים עדיפים ללקוחות חברות הטלפון והסלולר. עבדתי בחברה שעשתה את זה ללקוחות עסקיים והיה לי רעיון איך ליישם את זה ברמת הלקוח הפרטי. כמו כל הרעיונות שלי כמעט, העברתי אותו דרך בדיקת התכנות קצרה על החשבון שלי בפרטנר ושמתי אותו בצד. זה דרש זמן פיתוח שלא היה לי ואני עוד צריך לעשות את הסוויץ' שאחריו אני אוציא פרוייקטים החוצה, אגייס משקיעים, אקים צוותים וכו'.

מאז שהרעיון נרשם במחברת, קמה והלכה חברה בשם "חצי חשבון". מאז גם הייתי במצגת של Telecut שעשו משהו מאוד דומה לצורת היישום שהייתה לי בראש. ולפני חודש בערך גיורא איילנד ויום-טוב סמיה (אלוהים יודע מה הם מבינים בתחום) פתחו בבליץ תקשורתי של יום יומיים ופרסמו את פלאזול שלהם. בעוונותיי פספסתי את הבליץ שלהם בגלל מילואים, אבל הבנתי שצורת היישום שלהם זהה לשלי.

מתחרים הם תמיד בעיה. כשהם מיישמים את אותו רעיון באותה צורה, זו כבר צרה גדולה. אלא שמה שהוריד אותי בסופו של דבר מהרעיון סופית הייתה שיחה שקיבלתי מפרטנר לפני כמה שבועות. זו הייתה שיחה כל כך מוזרה, שבשלב מסוים חשדתי שלא מדובר בשיחה מהמוקד של פרטנר. הבחורה הציעה לי לעבור למסלול אחר שמתאים יותר לדפוס השימוש שלי. שיוזיל לי את השימוש בטלפון. שיוריד לפרטנר את ההכנסות. זה נשמע הגיוני, אז הסכמתי.

לפני כמה ימים קראתי שפרטנר יוצאת במבצע לשימור לקוחות, לכאורה במטרה להתמודד עם פרוייקט ניוד המספרים, שיאפשר לכל אחד לעבור לחברה אחרת עם המספר הקיים. אם חברת הסלולר שלי יוזמת בדיקה של המסלול שלי וטורחת להתקשר אליי כדי לספר לי שאוכל לחסוך, אז אין באמת טעם ביישומים כמו Telecut, פלאזול ואחרים. הדוגמה שלי היא חריגה במיוחד, כי חשבון הסלולר שלי הוא בסביבות 150 ש"ח לחודש. אם פרטנר מטריחה את עצמה עם משתמש קטן כמוני, אז ברור שהכוונות שלה רציניות. ופרטנר אולי מתחילה בזה, אבל סביר שסלקום ופלאפון ינקטו בצעד דומה.

אז עוד רעיון נגנז. מזל שיש עוד דפים במחברת.
נכתב על ידי , 10/6/2007 12:10  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




86,796

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטובח בירי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טובח בירי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)