לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דע את היריב

Avatarכינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

1/2008

ספק פתרונות


הכותרת בגלובס אומרת: "קרן ההון סיכון בנצ'מרק קפיטל השקיעה 8 מיליון דולר בחברת התוכנה קונדויט". במשנה כתוב: "קונדיוט היא ספקית של פתרונות סינדיקציה, שיווק והפצת תכנים באינטרנט * בין לקוחותיה:Fox News, Lufthansa, ו- Greenpeace"

זו ידיעה יפה ומשמחת כי Conduit היא חברה ישראלית ועובד בה צאצא למשפחת חבוט המורחבת. אלא שהמשנה העלתה בי תמיהה. ככל הידוע לי, Conduit פיתחה סרגל כלים לדפדפנים שמאפשר לכל בעל אתר לעצב אותו ולהציע אותו לגולשים. איך זה הפך להיות "ספקית של פתרונות סינדיקציה, שיווק והפצת תכנים באינטרנט"?

ב-TechCrunch מסננים ככל הנראה טוב יותר מושגים של יחסי ציבור. אצלם מכונה Conduit כ-"toolbar company". הרבה יותר קרוב לאמת, הרבה יותר משעמם.

חשבתי לעצמי שאני צריך לחפש לעצמי title חזק כזה. במקום להגיד שאני מפתח אפליקציות לפייסבוק, אני אגיד שאני מספק "פתרונות תוכנה בתחום של תקשורת חברתית וירטואלית". איך זה נשמע לכם?

קחו את זה הלאה: איזה פתרונות מספקת וואלה? ישרא-בלוג? תפוז?
נכתב על ידי , 17/1/2008 12:53  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




86,796

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטובח בירי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טובח בירי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)