|
דע את היריב |
כינוי:
בן: 51 תמונה
RSS: לקטעים
לתגובות
<<
ינואר 2008
>>
|
---|
א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
---|
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | | |
| 1/2008
ספק פתרונות הכותרת בגלובס אומרת: "קרן ההון סיכון בנצ'מרק קפיטל השקיעה 8 מיליון דולר בחברת התוכנה קונדויט". במשנה כתוב: "קונדיוט היא ספקית של פתרונות סינדיקציה, שיווק והפצת תכנים באינטרנט * בין לקוחותיה:Fox News, Lufthansa, ו- Greenpeace"
זו ידיעה יפה ומשמחת כי Conduit היא חברה ישראלית ועובד בה צאצא למשפחת חבוט המורחבת. אלא שהמשנה העלתה בי תמיהה. ככל הידוע לי, Conduit פיתחה סרגל כלים לדפדפנים שמאפשר לכל בעל אתר לעצב אותו ולהציע אותו לגולשים. איך זה הפך להיות "ספקית של פתרונות סינדיקציה, שיווק והפצת תכנים באינטרנט"?
ב-TechCrunch מסננים ככל הנראה טוב יותר מושגים של יחסי ציבור. אצלם מכונה Conduit כ-"toolbar company". הרבה יותר קרוב לאמת, הרבה יותר משעמם.
חשבתי לעצמי שאני צריך לחפש לעצמי title חזק כזה. במקום להגיד שאני מפתח אפליקציות לפייסבוק, אני אגיד שאני מספק "פתרונות תוכנה בתחום של תקשורת חברתית וירטואלית". איך זה נשמע לכם?
קחו את זה הלאה: איזה פתרונות מספקת וואלה? ישרא-בלוג? תפוז?
| |
|