לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דע את היריב

Avatarכינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

3/2008

צוותי חשיבה (ע"ר)


נניח שיש לכם רעיון לסטארט אפ, אבל אתם לא בטוחים שזה רעיון גאוני באמת. נניח שאתם בשלב אלפא של תוכנה חדשה ואתם מתקשים לצאת מהקופסה שלכם ולהעריך באמת מה היא שווה. נניח שאתם מנהלי מוצר שצריכים לאפיין את הגירסה הבאה של המוצר שלכם. מה אתם עושים?

יצא לי להיפגש לאחרונה עם אנשים שרצו לעניין אותי ברעיונות שלהם, לבדוק אם ארצה להצטרף. או שהציגו לי בעיה ושאלו אותי לדעתי. או שהציגו לי בטא. ומה שנוצר בפועל בפגישות האלה זה צוות חשיבה של שני אנשים שמגלגלים רעיונות. ואני רוצה להגיד לכם, זה כיף גדול. אז למה לא לעסוק בזה בצורה מסודרת?

אני יכול להעלות בקלות שני שמות של אנשים שאני מכיר שירצו להשתתף בצוותי חשיבה כאלה. גם בשביל ההכנסה הצדדית, הנטוורקינג והעניין. אני יכול לחשוב על עוד בן אדם שיעשה את זה רק בשביל הקפה. פגישה, מקסימום שתיים, שבה הצוות בא, שומע רעיון/בעיה ומגיב.

אני יכול להרכיב צוותי חשיבה אד-הוק. אנשים שיש להם רקורד מוכח בתחום ניהול התוכן, בתחום התוכנה, בתחום הווב (גירסה 2.0 ומטה). יש לי כבר חמישה אנשים בראש. צוות יורכב מאחד עד שלושה אנשים, לא צריך יותר, כל פעם לפי הצורך.

עכשיו תחשבו שאתם צוות חשיבה שצריך להגיב לרעיון של צוותי חשיבה (ע"ר). וחוץ מזה - אתם מכירים צוותי חשיבה כאלה? רוצים להשתתף? רוצים להזמין אליכם צוות חשיבה כזה?
נכתב על ידי , 13/3/2008 10:53  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




86,796

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטובח בירי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טובח בירי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)