|
דע את היריב |
כינוי:
בן: 51 תמונה
RSS: לקטעים
לתגובות
<<
מרץ 2008
>>
|
---|
א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
---|
| | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | | | | | |
| 3/2008
STAM TIM הדבר המעניין היחיד שנותר בסקרי החשיפה לאינטרנט של TIM הוא הניסוח של האתרים שגם מדווחים על הסקר וגם מופיעים בו. בעיקר גלובס ודה מרקר.
בפעם האחרונה שבחנתי את הסוגיה, אחד מהאתרים האלה, לא משנה איזה, שמח לדווח שנמשכת העליה בחשיפה לו, לעומת ירידה למתחרה. עיון בטבלה בהמשך הידיעה שבסקר הקודם דווקא הייתה ירידה לאותו אתר. אז איך "נמשכת"?
אלא שהפעם יש שוויון. לגלובס ולדה מרקר יש 11.8% בדיוק. מוזר משהו, לא? בדה מרקר נדמה שמקבלים את הדין: "החשיפה ל-TheMarker ולגלובס עומדת על 11.8% כל אחד".
אבל גלובס לא מוותרים: "גלובס בעשירייה הראשונה (9) בדירוג החשיפה ממקומות העבודה, לעומת מקום 15 בלבד לדה מרקר". יש גם גרף שמציג את העובדות: 13.6% לגלובס מול 11.9% של דה מרקר. נראה שולי, אבל זה ההבדל בין מקום 9 (שנמצא בעשיריה הראשונה, כמובן!) לבין מקום 15.
אני קורא מכאן למעיין כהן לחטט עוד קצת בנתונים. אני בטוח שדה מרקר השיגו לפחות אחוז אחד יותר מגלובס באחד החתכים. מה לגבי גילאי 30 עד 40? מה לגבי גברים רווקים מאיזור המרכז? מה לגבי נשים נשואות עם למעלה משני ילדים מאיזור הצפון שעוסקות בלינה כפרית?
| |
|