לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דע את היריב

Avatarכינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

3/2008

STAM TIM


הדבר המעניין היחיד שנותר בסקרי החשיפה לאינטרנט של TIM הוא הניסוח של האתרים שגם מדווחים על הסקר וגם מופיעים בו. בעיקר גלובס ודה מרקר.

בפעם האחרונה שבחנתי את הסוגיה, אחד מהאתרים האלה, לא משנה איזה, שמח לדווח שנמשכת העליה בחשיפה לו, לעומת ירידה למתחרה. עיון בטבלה בהמשך הידיעה שבסקר הקודם דווקא הייתה ירידה לאותו אתר. אז איך "נמשכת"?

אלא שהפעם יש שוויון. לגלובס ולדה מרקר יש 11.8% בדיוק. מוזר משהו, לא? בדה מרקר נדמה שמקבלים את הדין: "החשיפה ל-TheMarker ולגלובס עומדת על 11.8% כל אחד".

אבל גלובס לא מוותרים: "גלובס בעשירייה הראשונה (9) בדירוג החשיפה ממקומות העבודה, לעומת מקום 15 בלבד לדה מרקר". יש גם גרף שמציג את העובדות: 13.6% לגלובס מול 11.9% של דה מרקר. נראה שולי, אבל זה ההבדל בין מקום 9 (שנמצא בעשיריה הראשונה, כמובן!) לבין מקום 15.

אני קורא מכאן למעיין כהן לחטט עוד קצת בנתונים. אני בטוח שדה מרקר השיגו לפחות אחוז אחד יותר מגלובס באחד החתכים. מה לגבי גילאי 30 עד 40? מה לגבי גברים רווקים מאיזור המרכז? מה לגבי נשים נשואות עם למעלה משני ילדים מאיזור הצפון שעוסקות בלינה כפרית?
נכתב על ידי , 17/3/2008 16:27  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




86,796

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטובח בירי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טובח בירי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)