לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דע את היריב

Avatarכינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

7/2008

על ווימבלדון


פעם, מזמן, נהגתי לשבת ולראות את משחקי הנשים החשובים בווימבלדון. משחקי הנשים, כן. היה בהן חן שלא היה במשחקי הגברים, שם הכל נראה לי כוחני בהרבה. המשחקונים הגבריים נראו לי קצרים מדי, הכל התבסס על כוח ומעט תחכום. הנשים שיחקו אז אלגנטי יותר וחכם יותר. אני לא זוכר שמות של שחקניות, נדמה לי שהאחיות וויליאמס עדיין לא היו אז. אני לא מומחה גדול, אבל נראה לי שהמשחק שלהן כבר דומה למשחקים הגבריים ויש בו יותר מדי כוח.

המבזקים בווינט אתמול רמזו שמשהו קורה במשחק הגמר של הגברים, בין פדרר לנדאל. כשהדלקתי את הטלויזיה, התוצאה במערכות הייתה 2:0 לטובת נדאל. זהו, פדרר גמור? כמעט, אלא שהתחיל גשם. דגמתי את המשחק מדי פעם ותמיד יצא לי לראות את המשחקונים והמהלכים הקריטיים. אולי היו הרבה כאלה, בכל זאת שבע שעות משחק, אבל אני מרוצה גם ממה שראיתי. המשחק התפתח לכדי שיוויון כשפדרר כפה 2:2 במערכות במשחקונים צמודים, מרובי שיוויון. זו לא הייתה הצגה של כוח בלבד, למרות שלא ראיתי שרירים כמו של נדאל על שחקני טניס (אולי רק על סרינה וויליאמס). היה במשחק שלהם הרבה תחכום וטקטיקות וגם מהלכים ממוזלים שהיו מדהימים.

את היורו לא ראיתי, לא מעניין אותי כדורגל. נכון, גם פה יש דשא ירוק עם גוונים וכדור, אבל אין מה להשוות. כדי להגיע לכמות האירועים במשחק אחד כמו הגמר של אתמול, צריך לערוך קליפ מושקע מעשרות משחקי כדורגל, גם המשובחים ששמעתי שהיו ביורו האחרון.

אולי בווימבלדון 2009 אני אפנה את הזמן ואראה יותר משחקים. ואני צריך בכלל לבדוק מה קורה במשחקי הנשים, מספרים שיש אחת שגונחת.
נכתב על ידי , 7/7/2008 18:32  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




86,796

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטובח בירי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טובח בירי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)