לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דע את היריב

Avatarכינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

7/2008

emailnumber


קראתי עכשיו את הידיעה הבאה: תוכנה חדשה מאפשרת להפוך את מספר הטלפון לכתובת דוא"ל - בלי שטרודל ובלי סיומות דומיין.

הממ. הרעיון הוא שאפשר לכתוב מייל לכתובת שהיא מספר טלפון והתוכנה החדשה (שהיא כנראה פלאג אין, אבל מה זה משנה) הופכת את מספר הטלפון לכתובת המייל המתאימה.

נכון, יכולתי לחפש עוד מידע על החברה ועל המוצר שלה, אבל לא בא לי. יכולתי אפילו לבחון את המוצר עצמו. אבל זה הבלוג שלי ומותר לי להיות שטחי אם אני רוצה:

בשביל מה צריך את זה? נניח שאני רוצה לשלוח עכשיו מייל לישראל ישראלי. אני לא זוכר את מספר הטלפון שלו. אני לא זוכר מספרי טלפון מאז שיש לי סלולרי שעושה את העבודה בשבילי. גם את כתובת המייל שלו אני לא זוכר, בשביל זה יש ספר כתובות. אז לשם מה אני צריך את הפלאג אין הזה?

אוקיי, נניח שאני כן זוכר את מספר הטלפון שלו. נניח שאני רוצה לכתוב מיילים רק על בסיס מספרי טלפון. למה שלא אוסיף רשומה לספר הכתובות שלי ובה מספר הטלפון במקום השם של הנמען? אאוטלוק ותוכנות הדואר האחרות יידעו להמיר את הנתון הזה לכתובת המייל.

זהו, סיימתי את הפוסט הזה. תענוג להיות שטחי.
נכתב על ידי , 22/7/2008 13:39  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




86,796

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטובח בירי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טובח בירי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)