לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דע את היריב

Avatarכינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

בהאים בחצר האחורית


הבהאים מסקרנים אותי. הנה אני אומר משהו וכבר מתנער ממנו: הם לא ממש ממש מסקרנים אותי, אבל אם ערוץ 8 משדר סרט בשם בהאים בחצר האחורית, סביר להניח שאני אצפה. כשאארגן לי טיול לחיפה, סביר להניח שהוא גם יכלול סיור בגנים הבהאים. מסקרן במידה כזו, אוקיי?

"בהאים בחצר האחורית" לא סיפק את הסקרנות. אסף שפיר ונעמה פיריץ הכינו סרט מבולבל שלא אמר שום דבר. זה מתחיל בויכוח בין שפיר לפיריץ סביב מכתב איום לכאורה שתובע משפיר לרדת מהנושא. פיריץ מספרת ששפיר בעצם חושד בה. אחר כך אנחנו מגלים ששפיר גר בחיפה ליד המרכז הבהאי והוא מאוד רוצה לדעת מה יש שם מתחת לגנים. שמעתי כבר לפני כמה שנים שיש שם בניין משרדים תת קרקעי, מעניין מה יש שם באמת.

בסיור בגנים לא מאפשרים לאנשים להיכנס למבנים התת קרקעיים, אז שפיר מנסה להצטרף לדת הבהאית. במקום לתת סקירה היסטורית והסבר רציני על הדת, שפיר ופיריץ נותנים רק ראשי פרקים. עד סוף הסרט, עדיין לא ברור מה זו הדת הזו ואיך הם הגיעו ל-5 מיליון מאמינים בכל העולם. משם הבמאים חותכים לסיפורו של דיויד קלי, שאיבד את חייו בדרך לא ברורה והיה, בין היתר, בהאי. הם מנסים לבדוק אם יש שם סיפור. הם משחקים אותה בלשים, אבל הם לא באמת, אז הם עוצרים באמצע, העיקר שנסעו לבריטניה וארה"ב ואף שכרו מרצדס(!). זה באמת לא שייך לסיפור הסרט, אבל דקות ארוכות מבוזבזות על זה.

בדרך משולב סיפור של אחת מצאצאיו של הנביא בהאולה שהתחיל את כל הדת הזו. הבהאים לא רוצים בקשר איתה. למה? שפיר ופיריץ לא ממש מסבירים.

בסוף, אחרי שהעבירו אותנו שיעור באיך לא בונים סרט דוקומנטרי, אנחנו מקבלים סיור של 5 דקות מתחת לגנים הבהאיים. יש שם חדר אוכל, אודיטוריום, חנות ספרים וסופר מרקט. ויש שם מקלט!!! מקלט!!! עוד דקה של צילומים וכלום. סתם מקלט. והבמאים אפילו לא בונים את המתח לקראת הסיור הזה, שהיה משאת נפשם. מה, כל מה שהייתם צריכים לעשות זה לבקש לסייר במקום? זהו?


שתי הערות לסיום:
1. אני יודע, אני צריך לפתוח בלוג נפרד לנושאים האלה, קבלו את התנצלותי.
2. ערוץ 8 לא נשאר נאמן לחוברת המהודרת שהוא עצמו הפיק בהשקתו המחודשת. אתמול היינו אמורים לקבל במסגרת הרצועה "שבת ישראלית" את "ירושלים גאה להציג", אבל קיבלנו את "בחברתו של חתול מת". לא יפה.
נכתב על ידי , 21/1/2007 21:27   בקטגוריות דוקו  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



18 קילו של אהבה


השמועה התבררה כלא נכונה ו-"18 קילו של אהבה" לא שודר השבוע. ל"רשת" היה חשוב יותר לעשות פרומו ארוך ל"רוקדים עם נולדים", או איך שלא קוראים לזה.

האתר החדש(!) של "רשת" לא יגיד לכם את זה, אבל 18 משובץ לשידור ביום שלישי, 23.1, בשעה 22:35, בלי נדר.





הפוסט הזה נכתב ב-18.1, אבל האתר של "רשת" מציג את הימים שבין ה-14 ל-16 בינואר, שחלפו כבר. אין בדף הזה יכולת דפדוף קדימה, כך שאם אתם ממש רוצים לדעת מה יהיה ב"רשת" בשבוע הבא, תפתחו את העיתון. משהו אומר לי ש"רשת" לא יהיו בעשיריה של TIM בעתיד הנראה לעין. מצד שני, זה לא אומר כלום.
נכתב על ידי , 18/1/2007 23:34   בקטגוריות דוקו  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נמוך


עידן אלתרמן העלה בבלוגו את הסרט שלו, "נמוך". לכו תראו. גם בגלל שזה סרט מוצלח, גם בגלל שהנושא מדבר אליי* וגם בגלל שיפה למצוא אותו ברשת. נכון שהסרט מאוחסן ב-Flix ולכן הוא לא באיכות גבוהה במיוחד, אבל היי, זה הרבה יותר ממה שהורגלנו אליו.

(כמובן שחיפשתי לכם עכשיו את האתר שמאפשר לצפות בו בסרטים דוקומנטריים במלואם ואני לא מוצא... עדכון 1.2.07: מצאתי)

וחוץ מזה, השמועה אומרת ש"רשת" תשדר ביום שלישי הבא, 16.1, בשעה 22:30 את "18 קילו של אהבה", סרט חובה (חגיגית אמרה), רשמו ביומנים.

* מישהי (את מוזמנת להתוודות בתגובות אם בא לך) אמרה עליי פעם שאני נמוך לפי ההגדרה המקובלת, בהיותי מטר שבעים, אבל אני לא נראה נמוך. אולי זה עניין של מבנה גוף.
נכתב על ידי , 8/1/2007 20:54   בקטגוריות דוקו  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



86,796

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטובח בירי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טובח בירי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)