לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דע את היריב

Avatarכינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

1/2003

את באה והולכת


אם אין לך חיבוק בשבילי אני מוותר על החגיגה
כבר שבוע וחצי לא שמעתי ממך
את לא רצינית, את נעלמת לי כל פעם
כבר התרגלתי אני כמעט אדיש

את באה והולכת
את לא נשארת
ואי אפשר לקבוע איתך שום דבר
את באה והולכת
את לא נשארת
אם את לא חברה, אל תבואי יותר

אם אין לך חיבוק בשבילי אני מוותר על ההצגה
כבר יבשו דמעותי כבר כמעט נרגעתי
את לא אמיתית, את לא בשבילי
עוד לילה חיכיתי לך, לשווא

את באה והולכת
את לא נשארת
ואי אפשר לקבוע איתך שום דבר
את באה והולכת
את לא נשארת
אם את לא חברה, אל תבואי יותר

אם אין לך חיבוק בשבילי אני מוותר על החגיגה
כבר שבוע וחצי לא ראיתי אותך

את באה והולכת
את לא נשארת
ואי אפשר לקבוע איתך שום דבר
את באה והולכת
את לא נשארת
אם את לא חברה, אל תבואי יותר





נכתב על ידי , 25/1/2003 17:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ציוני דרך


- אתה מגיע אליי?
- כן, איפה אתה נמצא?
- ליד בלומפילד, אבל בוא ניפגש איפה שהיה הפיגוע שנמנע, שהמאבטח ירה על האוטו והוא התפוצץ.
- איך אני מגיע לשם? אני ליד הפיגוע שנהג אוטובוס דרס קבוצה של חיילים.
- זה לא רחוק מהתחנה המרכזית, איפה שהיה הפיגוע של העובדים הזרים.
- היו שניים כאלה.
- אבל הם היו באותו מקום. אתה יודע מה, פשוט תגיע לרחוב הרצל.
- היה שם פיגוע?
- עדיין לא, אבל הרצל זה הסיבה שאנחנו פה.
- אה, אוקיי, אני יודע איפה זה.
- נתראה.
- ביי.
נכתב על ידי , 25/1/2003 16:50  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התשמע קולי


נאסא השמיעו לאילן רמון את "התשמע קולי" של "החלונות הגבוהים" בשידור מיוסטון למעבורת. ואני שואל - איפה אקו"ם? איפה התמלוגים? למה לא מדמימים את המעבורת? במה נאסא יותר טובים מצה"ל?
נכתב על ידי , 21/1/2003 08:46  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





86,796

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטובח בירי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טובח בירי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)