לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דע את היריב

Avatarכינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

10/2005

שלושים פלוס


לכל בני 30 פלוס שמסתובבים פה: לכו לכאן וליחצו על play. אח"כ ליחצו על play שוב. Must See TV.

נכתב על ידי , 28/10/2005 00:06  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסטובוס


הפוסטובוס שלי נכתב ב-1996 ואפשר לקרוא אותו כאן. ישבתי כמה דקות וניסיתי להיזכר בשם שלה. עלה לי שם בסוף, אבל אני לא סגור עליו. הבחורה הזו העסיקה אותי במשך שנה לפחות ואני לא מצליח להיזכר בשם שלה?! לזכותי יאמר שעברו 13 שנה בערך. כן, אני יודע ש-1996 לא הייתה לפני 13 שנה. מה אני אגיד לכם, לוקח לי זמן להעלות דברים על הכתב.

 

אגב 1: מישהו צריך לפנות פה לבעל הבית ולהגיד לו שצריך לפתוח קטגוריית פוסטים לכל פרוייקט שמסתובב בישרא, כי אחרת קשה למצוא אותם.

אגב 2: מי לוקח את הכפפה ובונה mash up שיעלה את כל הפוסטים על מפות של אגד ודן?

נכתב על ידי , 22/10/2005 16:08  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



PhotoBooth


באירוע ההשקה של ה-iPod החדש של Apple, סטיב ג'ובס הציג גם יישום קטן וחביב בשם PhotoBooth. והיישום הזה פשוט מעולה.

ב-iMac G5 החדש הוטמעה מצלמת הרשת iSight במסך עצמו, במרכז הפאנל העליון. ג'ובס מספר במצגת שלו שאפל חשבו לשלב צילום פורטרט עצמי במסגרת ה-setup של המחשב, כך שתישמר תמונה יחד עם כל הפרטים האישיים של המשתמש. ואם כבר, אז למה לא לבנות תוכנת פוטו-רצח?

זו PhotoBooth והיא חמודה: אפשר לקבוע כל מיני אפקטים בזמן אמת, כמו ספיה, עיוותים למיניהם ואפילו אפקט אנדי וורהול עם הריבועים הצבעוניים. הכל נעשה לפני הצילום, לא בעיבוד תמונה.



הצילום עצמו נעשה בספירה לאחור ובצפצופים ממש כמו בדבר האמיתי. התמונה "נופלת" לטריי שבתחתית היישום מיד אחרי הצילום. מתוק.
ומה אם אין תאורה מספקת? אז זהו, שה-iMac עושה פלאש ולא באמצעות חומרה, אלא בתוכנה. כל המסך עובר בשבריר שניה ללבן, מה שיוצר אפקט של פלאש על המצולם.

אז כן, ה-iPod החדש יפה ודקיק, ה-iMac החדש משוכלל יותר מקודמו ומוצע באותו מחיר, אבל אני... אני מתלהב מה-PhotoBooth הזה!
נכתב על ידי , 21/10/2005 15:06  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

86,796

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטובח בירי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טובח בירי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)