לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דע את היריב

Avatarכינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

11/2005

בלוג (יומן אישי)


היא מזפזפת כל הזמן בין גלגל"צ במערכת לבין המדיה פלייר במחשב ואנחנו שומעים שורה מתוך חדשות השעה ארבע, הקריין מזכיר את המילה "בלוג" ואפשר ממש לשמוע את הסוגריים כתובים לו מסביב למושג "יומן אישי" שבא מיד לאחר מכן.

 

היא פותחת זוג עיניים יפות, אני מחייך והיא אומרת לי "עוד מעט וכולם כבר יידעו מה זה ויבינו מה אתה עושה". מיד אחרי זה אני נזכר בבחור החביב ששאל אותי אם אני זה ההוא מהבלוקים.

נכתב על ידי , 4/11/2005 21:09  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



72-73


- תגיד, הילדים של חורף 73... הם הילדים שנולדו אחרי המלחמה או לפניה?

- אני חושב שאלה הילדים של אחרי המלחמה. אולי התשובה במילים של השיר.

- וכשאומרים חורף 73, זה ינואר 73 או דצמבר 73?

- נראה לי שדצמבר.

- כן , כנראה. אני חושבת שזה לא לעניין שאין שיר על 72.

- ב-72 לא הייתה מלחמה.

- באסה. אה, יש סרט בשם הזה, לא?

- כן, יפה שאת יודעת.

- אין עלינו, העולמות התרבותיים שלנו חופפים.

- לגמרי.

- אה, קלקלת, אני אף פעם לא אומרת "לגמרי".

נכתב על ידי , 4/11/2005 10:45  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום הראשון של שארית חיי - חלק ב'


14:00 - יש אזעקה בחוץ שמטריפה את השכל. אני פתאום קולט שאין לי מושג איך האזעקה של הרכב שלי נשמעת. אני יוצא לבדוק, אבל האזעקה נשמעת מכיוון אחר. אני עובד מול נענע עכשיו. אכלתי וגם הספקתי לסיים מסך אחד של הגדרות, כי זה היה פשוט.

 

15:00 - בדקתי במסך אחר אם ההגדרות תופסות, גיליתי בו כמה באגים. אני צולל פנימה.

 

16:00 - במקום לעבור קצת על התוכנה ולהיזכר מה עשיתי לפני שאני כותב קוד, תכנתתי כל מיני שינויים שסותרים את הרעיון המקורי של המסכים האלה. יופי, עכשיו אני מוחק הכל וחוזר להתחלה. ככה לומדים.

 

17:00 - כדי להתאפס, עברתי למשחק מילים ועכשיו אני שוב בעבודת מלים. קשה לי להתרגל לשפה. אני דובר ASP שוטף, אבל כאן זה ++C.

 

18:00 - ארבעה טלפונים מהעבודה בינתיים. אני מציץ בלוח החדש של ערוץ 2 ורואה שיש ניפ/טאק. לקראת סוף העונה הקודמת של הסידרה החלטתי שמיציתי, אבל עכשיו אני חושב שאראה את הפרק הראשון של העונה החדשה ואחליט.

 

19:00 - אני מנסה להישאר מפוקס על עבודת מלים, אבל לא יכול שלא להתייחס למיילים או לקפוץ לרגע ל-ynet לראות מה חדש. האם אני סובל מהפרעת קשב?

 

20:00 - עדיין עובד. מה יהיה?

 

21:00 - פרשתי, אני אוכל מול הטלויזיה.

 

22:00 - טלפונים. גם דרך להיות חברתי.

 

23:00 - אני קורא את הפוסט הקודם ורואה שלא התגלחתי וגם לא ניקיתי את המקלחת. אתמול או שלשום נתקלתי בסטנד אפ של אלן דג'נרס ב-yes plus, היא אמרה שם משהו על זה שאי אפשר לחסוך בזמן, אפשר רק לבזבז אותו. בגלל זה, היא אומרת, דחיית מטלות זה הדבר הנכון לעשות. היא סיימה את הקטע במשפט:

 

Procrastination isn't the problem, it's the solution. So procrastinate now, don't put it off.

 

אני הולך לראות ניפ/טאק. לילה טוב.

נכתב על ידי , 1/11/2005 23:05  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

86,796

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטובח בירי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טובח בירי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)