לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

דע את היריב

Avatarכינוי: 

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

11/2006

פולניה


בדיחה מתוך הפרק האחרון של סטודיו 60:
בחור יהודי מתקשר לאמא שלו, שואל אותה מה שלומה. היא אומרת לו שהיא לא אכלה כבר 38 ימים. הוא שואל למה, אז היא אומרת לו שהיא לא רצתה להיות עם פה מלא למקרה שהוא יתקשר לדבר איתה.

אמא שלי פתחה את השיחה היום בזה שהיא לא שמעה ממני מאז שבת. סיפרתי לה את הבדיחה. היא לא צחקה.
נכתב על ידי , 29/11/2006 20:48  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מינה #4321


כן, שוב אני כותב על מינה טרוט מ-Six Apart. במבי פרנסיסקו (???) ראיינה אותה בעיקר על VOX, ושמעה ממנה שני דברים מעניינים:

1. הטרנד בבלוגים וברשתות חברתיות הוא פרטיות. אף אחד כבר לא רוצה קהל גדול, אנשים רוצים לכתוב לסביבה הקרובה שלהם ולקבוע את רשימת הקוראים שלהם. במבי (!!!) מזכירה את MySpace הענק בתור משהו שמנוגד לטרנד הזה, אבל מינה לא ממש מתייחסת.
אין לי דעה מסודרת בעניין, אני רק יכול לספר לכם ש-10% ממנויי הפרו בישרא הם בלוגים פרטיים.

2. Six Apart לא רווחית. לטענת מינה, זה בגלל ההשקעה שלהם ב-VOX.

הריאיון המלא נמצא כאן.
נכתב על ידי , 23/11/2006 11:33  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וואלה?


גלובס מדווחים על מינוי סמנכ"לים חדשים בוואלה: תמיר סגל יהיה סמנכ"ל פיתוח עסקי ודוד בקר יהיה סמנכ"ל פרוייקטים. לפי הדיווח, אלה משרות חדשות בוואלה.

וואלה?

הזיכרון שלי לא משהו, אבל נדמה לי שדיברתי פעם עם סמנכ"לית לפיתוח עסקי בוואלה. לא? ורגע, מה שי גולדן עושה שם היום? לפי הדף הזה בוואלה הוא סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי. הגיוני שוואלה לא ימציאו להם רק עכשיו סמנכ"ל לפיתוח עסקי, מדובר הרי בפורטל ותיק. החידוש הוא כנראה בהפרדה בין השיווק לפיתוח העסקי. קטנוני משהו, אני יודע, אבל הייתי צריך הפוגה מהקידוד. אני אחזור לזה עכשיו...
נכתב על ידי , 22/11/2006 16:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

86,796

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטובח בירי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טובח בירי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)